اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شرکت پارادوکس، سازنده بازی‌های معروف استراتژی از شماره‌ی جدید سری بازی عصر عجایب رونمایی کرد. بازی Age of Wonders 4 با همکاری پارادوکس و استودیو Triumph ساخته شده است و المان‌های فانتزی را با عناصر ژانر استراتژی 4X و نبردهای تاکتیکی درمی‌آمیزد. بازی‌کنان آزادی عمل کامل برای تغییر قیافه و ظاهر موجودات عجیب را خواهند داشت و همچنین سیستم‌های عمیق بازی باعث شده تا «داستان‌سرایی» جذاب‌تری را شاهد باشیم.

طبق اطلاعات منتشرشده، بازی‌کنان می‌توانند امپراتوری فانتزی خود را با ویژگی‌های منحصر به فرد و قدرت‌های اساسی بسازند. امکان انتخاب الف‌ها و موجودات فانتزی وجود دارد و مهم است که ارتشی قدرتمند ایجاد کنید و به دنبال سحر و جادو بروید. قدرت‌های جادویی تأثیر زیادی روی ارتش‌ها می‌گذارند و بازی Age of Wonders 4 به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته است. در ادامه حالت استراتژی بازی تقویت شده است و با المان‌های نقش‌آفرینی درآمیخته است. هرکدام از تصمیمات می‌توانند به نتیجه‌ای متفاوت ختم شوند.

بخش استراتژی بازی دارای لایه‌های چندگانه است تا بتواند تاکتیک‌های جدید را امتحان کنید. نبردها همچنان نوبتی هستند و لازم است که هر بار، یک جوخه از ارتش را به جنگ دشمن بفرستید. سیستم جدیدی طراحی شده است که اتفاقات غیرقابل‌ پیش‌بینی را ارائه می‌کند.این سیستم باعث می‌شود تا از دل گیم‌پلی 4X بازی، داستان‌های تازه خارج شود و هدفی مهم برای ادامه بازی داشته باشید. ممکن است مجبور شوید با رقبا متحد شوید یا اینکه شکستی سخت را متقبل شوید. ممکن است موجوداتی که ساخته‌اید علیه شما به پا خیزند و با دشمن متحد شوند و استودیو این تغییر را فصل جدیدی در روایت بازی دانسته است.

ویژگی‌های بازی Age of Wonders 4

سرزمین‌های بسیار زیادی در بازی طراحی شده‌اند و حتی می‌توانید قلمرو مخصوص به خود را طراحی کنید. تنوع آب‌وهوا و اقلیمی خاصی در بازی وجود دارد و خواهید دید که گوشه‌ای از نقشه با سرزمین‌های یخ‌زده پوشیده شده است و در گوشه‌ای دیگر، اژدها بال می‌زند و آتش می‌پاشد. تعداد امپراتوری‌های بازی Age of Empires 4 افزایش یافته است و می‌توان این بازی را تا بی‌نهایت و بدون محدودیت بازی کرد. سری بازی عصر عجایب جزو آزادترین عناوین استراتژی است و مادهای متعددی برای آن ساخته می‌شود و نسخه چهارم، آزادی عمل باورنکردنی در زمینه‌ی پشتیبانی از ماد خواهد داشت.

بهترین بازی های استراتژیک با بالاترین گرافیک

بازی Age of Wonders 3 تغییرات جدی در فرمول قدیمی این سری ایجاد کرد و نبردهای تاکتیکی را ارائه کرد و امکان ساخت شخصیت را همانند بازی‌های نقش‌آفرینی ارائه داد. هنگام ایجاد امپراتوری جدید در بازی عصر عجایب 4، لازم است پارامترهای مخصوصی را تعریف کنید و رفتار قلمرو خود را مشخص کنید. پس از آن می‌توانید مردمان خود را طراحی کنید و ارتش را بسازید. در ادامه قادر به انتخاب فرهنگ‌های مختلف و سیستم‌های سیاسی خواهید بود و در پایان خصلت‌های جامعه را تعیین می‌کنید. تغییرات زیادی در شماره‌ی چهارم ایجاد شده است که طرفداران این سری را سرگرم خواهد کرد.

بازی Age of Wonders 4 روز دوم مه (12 اردیبهشت) برای کنسول‌های بازی جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Wccftech

نوشته بازی Age of Wonders 4 معرفی شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید