اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

ریمستر بازی‌های کلاسیک سری جی‌تی‌ای روز گذشته با تخفیف پنجاه درصدی برای پلتفرم استیم منتشر شد. نسخه‌ای از GTA Trilogy هم در اواخر ژانویه برای اپیک گیمز استور منتشر می‌شود. درحالی‌که حدود یک سال از انتشار این اثر جدید می‌گذرد، مشکلات و باگ‌ها همچنان سرجای خود قرار دارند و راکستار گیمز هیچ آپدیتی برای رفع آن‌ها منتشر نکرده است. این شرکت ترجیح داده تا همچنان به ساخت GTA 6 ادامه دهد و پروژه‌های جانبی را کنار بگذارد.

انتشار بازی GTA Trilogy برای استیم و اعمال تخفیف پنجاه درصد، فرصت مناسبی بود تا بازی‌کنان به دنیای جی‌تی‌ای ورود کنند. این درحالی‌که است که تعداد بازی‌کنان آنلاین این اثر کمتر از هزار نفر بود و حتی در ساعاتی، کمتر از ده نفر مشغول تجربه بازی بودند. مشکلات جدی و باگ‌هایی که همچنان سرجای خود قرار دارند، مانع از خرید و تجربه‌ی بازی شده است. مشکل دیگر هم عدم حذف راکستار لانچر از فرایند اجرا است و استیم در نهایت به‌عنوان یک سکو برای پرتاب بازی‌کنان به یک لانچر دیگر عمل می‌کند و این مسئله روی فروش بازی تأثیرگذار بوده است.

ریمستر سه‌گانه GTA با ویژگی‌های بزرگی منتشر شد. تامی ورچتی و سی‌جی قیافه‌ی تازه‌ای پیدا کرده بودند و کنترل بازی هم ساده‌تر شده بود. پس از انتشار بازی بود که موجی از انتقادات علیه راکستار گیمز شروع شد. این بازی مشکلات متعددی داشت و ظاهر شخصیت‌ها هم موردپسند قرار نگرفت. مشکلات فنی در حدی بود که مدیریت راکستار رسماً بابت انتشار ناقص بازی GTA Trilogy عذرخواهی کرد. آن‌ها قول دادند که مشکلات را به‌مرور زمان رفع کنند؛ قولی که همچنان به آن وفا نشده است.

عدم رفع ایرادات بازی GTA Trilogy

یکی از طرفداران پر و پا قرص راکستار در صفحه توییتر خود نوشت که از عملکرد آن‌ها ناراحت شده است. وی انتظار عملکرد بهتری را داشت و اینکه آن‌ها خطای خود را بپذیرند و آن را رفع کنند. این در حالی است که همان نسخه‌ی پر از باگ و ایراد را این بار از طریق یک فروشگاه دیگر به فروش رسانده‌اند. مدیرعامل تیک‌تو از میزان فروش بازی GTA Trilogy راضی است و دلیلی برای نگرانی در این مورد نمی‌بیند. به نظر می‌رسد که هدف این بازی تنها جذب سود بیشتر از این عناوین قدیمی بوده است و آن‌ها به هدف خود رسیده‌اند.

5 نکته که باید قبل از تجربه بازی GTA The Trilogy بدانید

آخرین آپدیت رسمی برای سه‌گانه GTA در سال گذشته میلادی منتشر شد و هیچ تغییری از آن موقع ایجاد نشده است. یکی از کاربران توییتر به نام videotech که با وب‌سایت خبری راکستار کار می‌کند از عملکرد این شرکت ناامید شده است. وی می‌گوید که آن‌ها منتظر آپدیت‌ رسمی برای رفع مشکلات بزرگ نسخه‌ی Definitive Edition بودند، اما چنین چیزی رخ نداد. آن‌ها دقیقاً همان نسخه پر از ایراد را بار دیگر فروخته‌اند، بدون اینکه قولی در مورد رفع ایرادات بدهند. نسخه استیم بازی GTA Trilogy با قیمت سی دلار فروخته می‌شود و امکان اجرا روی استیم دک را هم دارد.

منبع: GamesRadar

نوشته بازی GTA Trilogy بدون رفع مشکلات به استیم بازگشت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید