اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بر اساس تصویر فاش شده از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League (سویساید اسکواد)، این محصول استودیو Rocksteady دارای المان‌های لایو سرویس از جمله بتل پس خواهد بود.

بازی سویساید اسکواد پنجمین اثر از سری Batman: Arkham بوده که در اواسط سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. در این بازی شاهد حمله برین‌یاک به متروپلیس و تحت کنترل گرفتن اعضای گروه جاستیس لیگ هستیم. در این شرایط آماندا والر گروه سویساید اسکواد متشکل از کاپیتان بومرنگ، ددشات، هارلی کویین و کینگ شارک را به جنگ با برین‌یاک و نجات ابر‌قهرمانان می‌فرستد.

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2022

به تازگی تصویری از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League فاش شده که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه آزمایشی این اثر است. در قالب این تصویر می‌توانید منو‌های مختلفی را که استودیو راک استدی برای آن در نظر گرفته، مشاهده کنید. وجود بتل پس و انواع ارز‌های درون بازی، نشان می‌دهد که بازی سویساید اسکواد دارای المان‌های لایو سرویس خواهد بود.

با این حال، یکی از اعضای تیم سازنده بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام کرده است که بتل پس این اثر تنها روی آیتم‌های ظاهری مثل اسکین‌ها تمرکز دارد. علاوه بر این، ارز‌های درون بازی که در بالای تصویر فاش شده دیده می‌شوند، به عنوان XP و به منظور تقویت و شخصی‌سازی درخت مهارت هر یک از کاراکتر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این واسطه هر بازیکن می‌تواند شخصیت خاص خود را خلق کند.

یکی از سازندگان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League گفته است: «شما در شروع بازی یک شخصیت ضعیف نخواهید بود. در عوض با قدرت بالایی آغاز کرده و در نهایت می‌توانید به کاراکتر قدرتمندی مثل بتمن در بازی Arkham Knight تبدیل شوید.»

بهترین بازی‌ های اکشن که باید در سال 2022 تجربه کنید

استودیو راک استدی قصد دارد در قالب بازی سویساید اسکواد سبک اکشن ماجراجویی و تیراندازی را متحول کند. بازیکنان می‌توانند این اثر Open-World را به صورت انفرادی یا در کنار حداکثر سه نفره دیگر به صورت کو آپ تجربه کنند. پس از چندین بار تاخیر در انتشار، مدتی پیش اعلام شد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 26 مه 2023 (5 خرداد 1402) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

منبع: Video Games Chronicle

نوشته بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دارای بتل پس خواهد بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید