اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

تنها چند روز تا برگزاری رویداد مایکروسافت تحت عنوان Developer_Direct مانده است. در این شرایط حساب کاربری آمریکای لاتین شرکت بتسدا (Bethesda) در اینستاگرام اعلام کرده است که طرفداران باید به‌زودی منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی Starfield (استارفیلد) باشند. به گفته این حساب کاربری، یک نمایش بسیار بزرگ و اختصاصی در حال آماده شدن برای اعلام تاریخ عرضه و جزئیات بیشتر از این بازی مورد انتظار است.

در تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده مطلع شدیم که یکی از موردانتظارترین انحصاری‌های مایکروسافت در حال آماده شدن برای رونمایی از تاریخ عرضه خود است. از این رو طرفداران زیادی چشم انتظار برگزاری رویداد مهم مایکروسافت در چند روز آینده هستند.

سوالات و بحث‌های زیادی پیرامون این بازی نقش‌آفرینی و علمی تخیلی وجود دارد که احتمالا به‌زودی این ابهامات در رابطه با این اثر رفع خواهند شد و طرفداران به پاسخ پرسش‌های خود خواهند رسید. در ضمن باید گفت که طبق اعلام شرکت مایکروسافت نمایش ویژه‌ای جدا از این شوکیس برای بازی استارفیلد برگزار خواهد شد، اما احتمال دارد اشاره‌های ریزی از این اثر در مراسم Developer_Direct وجود داشته باشد.

هرآنچه که در مورد بازی Starfield می‌دانیم

این خبر از طریق صفحه رسمی اینستاگرام شرکت بتسدا در پاسخ به سوال یک کاربر که پرسیده بود تاریخ دقیق انتشار بازی در چه زمانی است، منتشر شده است. بتسدا در واکنش به این پرسش جواب داده است: «به‌زودی اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر مشغول آماده‌سازی برای برگزاری یک رویداد ویژه هستیم.»

به‌ زودی منتظر تاریخ انتشار بازی Starfield باشید

شرکت‌های مایکروسافت و بتسدا در سال گذشته اعلام کرده بودند که قصد دارند بازی استارفیلد را در نیمه اول سال 2023 عرضه کنند. پس باید انتظار داشته باشیم این خبر درست بوده و می‌توانیم بالاخره بعد از مدت‌ها شاهد تاریخ انتشار بازی موردانتظار و فرست پارتی مایکروسافت باشیم.

بهترین بازی های فضایی که باید تجربه کنید

با این که بازی استارفیلد تا به امروز چندین بار تاخیر خورده است، اما اینطور که به نظر می‌رسد قرار است در آینده شاهد تاریخ عرضه دقیق آن باشیم و احتمالا انتشار در تابستان 2023 مورد هدف توسعه‌دهندگان قرار دارد. بازی Starfield در تاریخ نامشخصی از سال 2023 قرار است به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا بالاخره خبر رسمی از تاریخ عرضه این عنوان مورد انتظار منتشر خواهد شد؟

منبع: Gamingbolt

نوشته بتسدا: تاریخ انتشار بازی Starfield به زودی اعلام می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید