اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

استودیو سی‌دی پراجکت رد از توسعه بازی The Witcher 3 دست برنداشته است و همچنان در حال رفع ایرادات و باگ‌های نسخه‌ی جدید است. آپدیت نسل جدید ویچر 3 ماه گذشته منتشر شد و از آن زمان، دو پچ جدید برای نسخه کامپیوتر منتشر شده است. این در حالی است که آپدیت The Witcher 3 برای کنسول‌های بازی در دسترس قرار نگرفته است و ایراداتی وجود دارد که باید رفع شوند. استودیو می‌گوید که آن‌ها در مرحله‌ی پایانی تولید این آپدیت هستند و چند هفته گذشته به‌شدت مشغول کار روی آن بوده‌اند.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات استودیو CDPR در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در مورد آپدیت جدید ویچر 3 نوشت: «ما بی سر و صدا روی این به‌روزرسانی کار کرده‌ایم و حال در مراحل پایانی قرار داریم. انتشار آن چندان طول نخواهد کشید و به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد. در این مدت از صبر و تحمل شما سپاس‌گزاریم.» یکی از کاربران توییتر نوشته بود که عملکرد بازی روی کامپیوتر همچنان تعریفی ندارد و چه زمانی می‌توان نسخه‌ای بدون ایراد دریافت کرد. این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

دو آپدیت برای The Witcher 3 در طی چند هفته گذشته منتشر شده‌اند. هر دو آن‌ها به‌منظور رفع ایرادات جزئی و عملکرد کلی بازی توسعه یافتند، اما نسخه‌ی کلی را افزایش ندادند. در واقع بازی همچنان در نسخه 4.0 باقی ماند. به‌روزرسانی جدید برای نسل نهم قرار است نسخه‌ی بازی را افزایش دهد و احتمالاً به 4.1 برساند. ایرادات جدی در نسخه کنسول و کامپیوتر بازی ویچر 3 وجود دارد و راه‌حلی جز صبر بیشتر نداریم. البته طرفداران بازی دست به کار شدند و ماد ری تریسینگ ویچر 3 را منتشر کردند که عملکرد کلی بازی را بهبود می‌بخشد.

آپدیت کامل بازی The Witcher 3

بزرگ‌ترین مشکل فعلی بازی مربوط به زمانی است که ری‌تریسینگ فعال می‌شود. این فناوری باعث می‌شود تا فشار بیش از حدی به سخت‌افزار وارد شود و عملاً میزان فریم با قدرتمندترین سخت‌افزار هم از 30 بیشتر نشود. این در حالی است که اگر بازی را با دایرکت‌ایکس 11 اجرا کرد، خواهید دید که ایراد برطرف شده است. این نشان می‌دهد که بازی باگ دارد و استودیو امیدوار است که به‌روزرسانی جدید، انتقادات را برطرف کند. در سوی دیگر نسخه‌ی PS5 و Xbox Series هم ایراداتی دارد که از زمان انتشار تابه‌حال باقی مانده است.

ترسناک‌ترین مراحل بازی The Witcher 3

سی‌دی پراجکت به‌تازگی از دیسک نسل جدید The Witcher 3 رونمایی کرده است. این دیسک شامل تمامی محتواهای بازی خواهد بود و هفته آینده منتشر می‌شود. در صورت انتشار هرگونه آپدیت، شما را باخبر خواهیم کرد. ماجراجویی استودیو لهستانی با گرالت همچنان ادامه دارد و به‌زودی می‌توانید تجربه‌ای پویا و بدون ایراد و مشکل دریافت کنید. نظر شما در مورد آپدیت جدید چیست؟ آیا شما هم به مشکل خورده‌اید؟

منبع: Wccftech

نوشته به‌روزرسانی جدید The Witcher 3 به‌زودی منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید