اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

تنها چند روز به نمایش اولین قسمت از فصل اول لست اف اس باقی مانده است و طرفداران در حالی که برای تماشای قسمت اول آن هیجان‌زده هستند. حال اطلاعات تازه‌ای در رابطه با بودجه ساخت سریال The Last of Us منتشر شده است. اینطور که به نظر می‌رسد شبکه HBO برای منتقل کردن دنیای لست اف اس به تلویزیون بیش‌تر از آنچه که طرفداران انتظارش را داشتند، هزینه کرده است.

گزارشی که New Yorker از این لایو اکشن منتشر کرده است، نشان می‌دهد که شبکه اچ‌بی‌او  بودجه‌ای بالاتر از هر یک از پنج فصل اول سریال تاج و تخت (Game of Thrones) به این سریال لست اف اس اختصاص داده است. در حالی که رقم واقعی توسط این رسانه فاش نشده، اما نیویورکر این رقم را بیش از صد میلیون دلار اعلام کرده است.

بازی های ترسناکی که در سال 2023 ده ساله می‌شوند

باور این حجم از بودجه برای طرفداران سخت است، اما احتمالا این شبکه به توانایی‌های بالای این سریال اعتماد کامل دارد و مطمئن است که طرفداران پرشور از آن استقبال بی‌نظیری خواهند کرد و جواب هزینه‌های این شبکه را خواهند داد. در حالی که گیمرها سری بازی‌های The Last of Us را ستایش می‌کنند و قطعا به تماشای این سریال خواهند نشست، اما از طرفی باید ببینیم آیا این اقتباس HBO می‌تواند بینندگان معمولی را جذب کند یا خیر.

نه تنها برخی از قسمت‌های این سریال توسط نیل دراکمن، خالق بازی‌های The Last of Us، کارگردانی می‌شود، بلکه همراه با کریگ مازین (خالق سریال چرنوبیل) مسئولیت نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز برعهده خواهد داشت. با این حساب، براساس اطلاعاتی که تا به امروز از این سریال فاش شده است، نشان می‌دهد که اقتباس The Last of Us تا حد زیادی به بازی وفادار خواهد ماند.

بودجه باورنکردنی The Last of Us در مقایسه با Game of Thrones

با این که سریال The Last of Us به بازی وفادار خواهد ماند، اما دراکمن و مازین اشاره کردند که در بخش‌هایی برای توضیحات بیشتر داستانی، شاهد لحظات جدیدی در این مجموعه نسبت به بازی خواهیم بود. با توجه به هوادارانی که سری لست اف اس دارد، انتظارات از شبکه HBO بسیار بالا است و سازندگان این مجموعه امیدوار هستند که بتوانند توقعات آن‌ها را برآورده کنند. با این حال بازی The Last of Us در سال جاری، 10 ساله می‌شود و طرفداران در این مدت از ابراز احساسات خود هیچ‌گونه کم‌کاری نداشتند.

بیش از 100 بازیگر برای نقش الی در سریال Last of Us تست داده‌اند

حال باید صبر کنیم تا ببنیم آیا سرمایه‌گذاری که شبکه اچ‌بی‌او برای این سریال انجام داده است به ثمر خواهد نشست یا خیر. خوشبختانه برای فهمیدن این موضوع نیاز به زمان زیادی نداریم. نقش دو شخصیت اصلی سریال یعنی جول و الی را به ترتیب پدرو پاسکال و بلا رمزی برعهده گرفته‌اند و پخش سریال «آخرین بازمانده از بین ما» از تاریخ 15 ژانویه سال 2023 (یکشنبه 25 دی 1401) از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس شروع می‌شود. آیا شما نیز منتظر سریال اقتباسی The Last of Us هستید؟ به نظرتان هزینه شبکه HBO برای این مجموعه منطقی بوده است؟

منبع: Comicbook

نوشته بودجه سریال The Last of Us بیشتر از اکثر فصل‌های سریال Game of Thrones است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید