اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

قسمت اول سریال مورد انتظار The Last of Us، سرانجام طی چند روز گذشته نمایش داده شد و به نظر می‌رسد موفقیت بزرگی را برای شبکه HBO به ارمغان آورده است. دلیلش این است که نمایش سریال لست اف اس، دومین افتتاحیه بزرگ HBO از سال 2010 به حساب می‌آید که بیشترین ببیننده را به خود اختصاص داده است. به طوری که قبل از آن، تنها قسمت اول سریال House of the Dragon، اسپین‌آف سریال «بازی تاج و تخت» بیشترین تعداد تماشاچی را رقم زده است.

بر اساس آمار بدست آمده، قسمت اول سریال The Last of Us با 4.7 میلیون بیننده، در رتبه دوم پس از اولین نمایش سریال House of the Dragon با تعداد 9.986 میلیون تماشاگر در سال 2022 قرار گرفته است. در همین حال، تعداد تماشاچی‌های سریال لست اف اس در مقابل سریال Boardwalk Empire از اچ‌بی‌او که در سال 2010 برای اولین بار با 4.81 میلیون بیننده به نمایش درآمد، بسیار برابری می‌کند. همچنین به گفته عوامل HBO، تماشای اولین قسمت سریال لست اف اس، معمولاً 20 تا 40 درصد از مخاطبان ناخالص را در بر داشته است. بنابراین بینندگان این سریال به احتمال زیاد در روزهای آینده به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

سریال The Last of Us دومین افتتاحیه بزرگ شبکه HBO

کیسی بلویز، مدیر عامل و رئیس شبکه HBO گفت: «ما از اینکه طرفداران این سریال و بازی‌ها به همان صورت این داستان نمادین را به شیوه‌ای جدید تجربه می‌کنند، هیجان‌زده هستیم و از آن‌ها برای کمک به موفقیت آن تشکر می‌کنیم. به کریگ مازین و نیل دراکمن، که از خالقان سریال The Last of Us هستند، به همراه تمامی بازیگران و تیم درخشانی که برای زنده کردن این سریال به طور خستگی ناپذیر تلاش کردند، تبریک می‌گویم. ما مشتاقانه منتظریم طرفداران در سراسر جهان طی فصل‌های آینده از آن لذت ببرند.»

در همین گزارش، دراکمن و مازین افزودند: «تمرکز ما صرفاً این بود که بهترین اقتباس ممکن از این داستان دوست داشتنی را برای مخاطبان بزرگی که در اختیار داشتیم، پدید آوریم. ما بسیار خوشحالیم که می‌بینیم چه تعداد از طرفداران، چه قدیمی و چه جدید، از The Last of Us در خانه‌ها و قلب‌هایشان استقبال کرده‌اند.»

بازی های ترسناکی که در سال 2023 ده ساله می‌شوند

داستان این سریال که بر اساس اقتباسی از بازی پلی استیشن با همین نام ساخته شده است، 20 سال پس از نابودی تمدن مدرن جریان دارد. پس از اینکه جهان توسط یک بیماری همه گیر قارچی که اکثر جمعیت زمین را کشته و دیگران را به زامبی تبدیل کرده است، جوئل، یک بازمانده سرسخت، مامور می‌شود تا دختر نوجوانی به نام الی را از یک منطقه ظالمانه قرنطینه شده در ایالات متحده خارج کند. این همراهی به زودی به یک سفر بی رحمانه برای آن‌ها تبدیل می‌شود، زیرا هر دو باید مسیرهای چالش برانگیز خود را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته باشند.

منبع: Game Informer

نوشته بیش از چهار میلیون نفر قسمت اول سریال The Last of Us را تماشا کرده‌اند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید