اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دنباله بازی Coffee Talk از جمله آثار مستقل و پرطرفدار سال گذشته میلادی معرفی شد و به‌تازگی تاریخ انتشار و جزئیات کامل آن اعلام شده است. تاریخ انتشار Coffee Talk Episode 2 روز 20 آوریل 2020 مصادف با 31 فروردین خواهد بود. این بازی برای پلتفرم کامپیوتر خواهد بود و طبق اطلاعات رسمی، قسمت جدید بازی کافی تاک هم در همان کافه قبلی ادامه دارد و تمرکز بیشتری روی تهیه‌ی قهوه و میکس آن خواهد بود.

بازی Coffee Talk Episode 2 قرار است از همان شخصیت‌های بازی اول استفاده کند و ادامه داستان آن‌ها و وقایعی که برایشان اتفاق افتاده را دنبال کند. در کنار آن به جنبه‌های مدیریت یک کافه هم بپردازد و بازی‌کننده مجبور شود تا سفارش‌های مشتریان را دریافت کند. ارائه سفارش درست به معنی کسب امتیاز و ادامه بازی است و در صورت اشتباه باید از ابتدا شروع کرد. بازی همچنین از سبک هنری پیکسلی استفاده می‌کند که زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است.

قسمت دوم بازی Coffee Talk روایتگر زندگی شخصیت‌های جدیدی است و همچنین نوشیدنی‌های بیشتری اضافه می‌شود. می‌توان چند شخصیت جدید را در تصاویر منتشرشده مشاهده کرد. شخصیت‌های پیشین هم با ظاهر تازه‌ای حاضر می‌شوند. از جمله تغییرات جدید باید به رابطه میان لوکاس و ریونا اشاره کرد. ریونا که حرفه خوانندگی را انتخاب کرده بود، به دلیل آنکه یک بانشی یا موجودی وهمی به شکل روح بود نتوانست به آرزوی خود برسد. او و لوکاس حالا مزدوج شده‌اند و در کنار چند شخصیت جدید دیگر قرار گرفته‌اند.

تاریخ انتشار Coffee Talk Episode 2

از جمله ویژگی‌های بازی Coffee Talk Episode 2 باید به تهیه‌های نوشیدنی‌های گرم از جمله قهوه، چای، شکلات و … اشاره کرد. بخش لاته آرت بازی که اجازه‌ی تزئین قهوه به‌صورت هنری را می‌داد هم آپدیت شده است و می‌توان کنترل بیشتری روی این بخش داشت. در کنار تغییرات جدید، فضای لوفای و موسیقی‌های مخصوص بازی به کار رفته‌اند که فضای یک کافه منحصر به فرد را ایجاد می‌کند. می‌توانید به دیالوگ‌های رد و بدل شده گوش دهید، قهوه درست کنید و از موسیقی لذت ببرید.

معرفی بهترین بازی های پیکسلی که باید تجربه کنید

داستان بازی در کافی تاک در نسخه‌ای موازی از شهر سیاتل ایالات‌متحده جریان دارد. انسان‌ها در کنار اورک‌ها، الف‌ها و دیگر موجودات قرار گرفته‌اند و کنار همدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌هایی که از دل این هم‌نشینی‌ها ایجاد می‌شود را دنبال کنید و برای آن‌ها نوشیدنی گرم تهیه کنید. شخصیت‌هایی تازه همانند میرتل که یک اورک بازی‌ساز است را ملاقات خواهید کرد و یک الف به نام بیلیس را خواهید دید که گرافیستی فریلنس به‌حساب می‌آید.

بازی Coffee Talk Episode 2 روز 31 فروردین برای کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: PCGAMER

نوشته تاریخ انتشار بازی Coffee Talk Episode 2 اعلام شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید