اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید

سبک شوتر اول شخص که برای سال‌ها در انحصار رایانه‌های شخصی و سپس کنسول‌ها بود، حالا در بازار بازی‌های موبایلی نیز طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. به دلیل قدرت زیاد سخت افزارهای موبایل و همچنین قابل دسترس بودنشان، بسیاری از گیمرها به سراغ این بازی‌ها می‌روند. بازی Bullet Force نیز یکی از خوش ساخت ترین عناوین شوتر اول شخص موبایلی است.

هیجان واقعی نبرد

Bullet Force به دست کمپانی توانای Blayze Games, L.L.C ساخته شده که استاد بازی‌های شوتر موبایلی است. از همان ابتدای ورود به بازی متوجه می‌شوید که این محصول دارای کنترلی فوق‌العاده است که در کمتر بازی شوتر موبایلی دیگری مشاهده می‌شود. دکمه‌ها به خوبی در صفحه جاگذاری شده‌اند و همچنین هیچ مشکل فنی ای مانند کاهش نرخ فریم در بازی وجود ندارد.

چندین حالت مختلف

حالت‌های مختلف بازی مانند تک نفره و مولتی پلیر از دیگر دلایلی هستند که Bullet Force تا این حد به محبوبیت رسیده است. در قسمت مولتی پلیر در حال حاضر عنوان مورد بحث دارای 4 حالت بازی از جمله Team Deathmatch ، Conquest ، Free-For-All و Gun Game است که در همه آن‌ها در حال مبارزه با سایر بازیکنان و کسب پیروزی خواهید بود.

چشم نواز و خیره کننده

فرقی نمی‌کند به چه صورت دوست داشته باشید بازی را تجربه کنید، چه به شکل آفلاین و چه به صورت آنلاین بازی اندروید Bullet Force می‌تواند کاربرانش را برای ساعت‌ها سرگرم کرده و در نهایت با نمایش صحنه‌های اکشن جذاب آن‌ها از خود بی خود کند. همچنین گرافیک فوق‌العاده این بازی، یکی از دلایلی است که سخت افزار گوشی پیشرفته خود را به رخ بکشید.

ویژگی‌های بازی Bullet Force

تنوع بالای اسلحه‌ها
4 حالت مختلف مولتی پلیر
قابلیت شخصی سازی اسلحه‌ها
امکان بازی به صورت آفلاین
گرافیک بی نظیر و واقع‌گرایانه
میلیون‌ها گیمر فعال و وفادار

در جنگ عظیمی که 20 نفر را شامل می‌شود، با استفاده از انواع سلاح‌های نمادین در کنار هم‌تیمی‌های خود بجنگید. در این بازی بقا، آماده باشید تا تمام دشمنان را با هر چالشی بکشید. بخش شخصی سازی این امکان را به بازیکنان خواهد داد تا سلاح خود را به شکل کاملی سفارشی سازی کنند. پس همین حالا این شاهکار موبایلی را دانلود و سپس تجربه کنید.

بازی Bullet Force هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bullet Force و Standoff 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bullet Force برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Bullet Force برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید