اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی LOST in Blue برای اندروید

داستان بازی LOST in Blue پس از سقوط پرواز شماره 0413 شرکت ایرلاین ایالات متحده آمریکا رقم می‌خورد. همه چیز در یک شب طوفانی کلید خورد. زمانی که هواپیما بدون مشکل فنی ازروی زمین بلند شد اما به ناگهان در آسمان، پس از اعلام خلبان، ناپدید گشت. هیچ‌کس نمی‌داند که بر سر هواپیمای 0413 چه آمده است و سرنوشت سرنشینان آن چه شده، شاید پرواز در مثلث برمودا به مشکل خورده و شاید به دلیل بد بودن شرایط جوی در اقیانوس سقوط کرده.

گمشده در آبی بیکران اقیانوس!

در بازی جدید و سرگرم‌کننده LOST in Blue شما به‌عنوان یکی از بازماندگان این پرواز که توانسته از سقوط جان سالم به در ببرد، ایفای نقش خواهید کرد. پس از سقوط هواپیما، خیلی زود اتفاقات خارق‌العاده‌ای رخ داد. بازماندگان زیادی بوده‌اند که قبل از شما وارد جزیره شده‌اند. آنها گروه‌های مختلفی را تشکیل دادند. گاهی وقت‌ها شاهد درگیری بین آنها هستیم و گاهی هم با هم‌کار می‌کنند تا به یک هدف مشترک دست یابند. نکته عجیب این است که به نظر می‌رسد هیچ‌یک از آنها قصد ترک این مکان نفرین شده را ندارند.

جزیره‌ای که در آن ادامه زندگی خود را خواهید گذراند، از سایر نقاط جهان متفاوت است و به‌نوعی محیطی بی‌نظیر و ناب دارد. یک جنگل بارانی، دره‌ای با رودخانه خروشان، یخچال طبیعی، آتشفشان و زمین بایر که به‌نوعی مکان زندگی افراد خواهد بود. در جای‌جای این جزیره شواهد بسیاری از تمدن‌های ازدست‌رفته وجود دارد.

محیط اطراف شما پر از عناصر کشنده است. برای جنگیدن و برای بقای، باید بدون ابزارهای پیچیده و امروزی، برای خود سرپناه و خانه‌ای جدید ایجاد کنید. شما باید بتوانید بازماندگان را با یکدیگر متحد کنید تا سلاح، ابزار، لباس، دارو، غذا و سایر مواردی که برای بقای شما ضروری است را تولید کنند.

در این دنیای جذاب، شما راه‌های زیادی برای انتخاب دارید: شما می‌توانید به یک سازنده تبدیل شوید و به دیگران کمک کنید تا زنده بمانند یا به یک کاوشگر برای حل همه رمز و رازها و یا یک مبارز برای ملاقات با موجودات باستانی! انتخاب با خود شماست و می‌توانید این انتخاب را در هر زمان تغییر دهید.

اما مطمئن باشید هر راهی را که انتخاب کنید تنها نخواهید ماند.

ویژگی های کلیدی بازی LOST in Blue

به جزیره ای وارد شوید که از اسرار پنهانی پر است
شما تصمیم خواهید گرفت که چه کسی در جزیره باشید
سعی کنید خرده بازماندگان را متحد کنید
در این جزیره برای زنده ماندن نیاز به منابع دارید، در جستجوی آن باشید
گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز
گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

 

بازی LOST in Blue هم اکنون در پلی استور دارای 4.5 از 5.0 نمره است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی LOST in Blue برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید