اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی EVE Online برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی EVE Online

در میان بازی‌های مولتی پلیر که بر روی فضا و گشت و گذار فضایی تمرکز دارند، شاید یکی از مشهورترین و شناخته شده‌ترین نام‌ها، EVE Online باشد. این بازی به واسطه داشتن گیم پلی بی نهایت و دنیایی تمام نشدنی، میلیون‌ها گیمر را برای میلیون‌ها ساعت از زمان انتشار درگیر خود کرده است. دلیل این محتوای خوب و بالا، توجه سازندگان به نیازهای گیمرها بوده و تا همین لحظه نیز کلی محتوای اضافه برای بازی به مرور اضافه می‌شود. از سرور مشترکی که تمامی بازیکنان درونش قرار دارند گرفته تا آیتم‌هایی که به جذاب‌تر شدن گیم پلی کمک می‌کنند، شما می‌توانید وارد این بازی شده و هرگز از آن خارج نشوید.

همان‌طور که گفتیم بازی EVE Online به جای داشتن ده‌ها سرور خصوصی و از هم جدا، از یک شبکه کلی و بزرگ برای پوشش دادن میلیون‌ها بازیکنش استفاده می‌کند. این قابلیت عجیب و فوق‌العاده باعث شده تا گیمرها همانند یک خانه به بازی نگاه کنند که می‌توانند با دوستان خود در آن زندگی کنند. شما می‌توانید ناوگان‌هایی را شکل داده و هزاران متحد را درونش قرار دهید که با همدیگر برای به دست آوردن یک هدف مشترک کار می‌کنند. جستجو و انجام یک مأموریت ساده برای ناو شما درون این بازی ممکن است ماه‌ها طول کشیده و سفری حماسی را برایتان به ارمغان بیاورد که تا مدت‌ها آن را فراموش نکرده و به خاطر بسپارید.

همچنین فعالیت‌هایی که هر بازیکن درون EVE Online به دست می‌گیرد نیز متفاوت از دیگران است. شما می‌توانید بازرگان باشید که کالای معدنچیان را خریده و آن را در بازار سیاه بفروشید. همچنین می‌توانید نقش تولید کننده محصولات را به دست گرفته و در کنار سایر بازیکنان زندگی فضایی خود را بچرخانید. از نظر طول و عرض دنیا، هیچ چیزی شبیه به EVE Online وجود ندارد. داستان‌هایی که هر روز در جامعه آنلاین این بازی خلق می‌شود، جذاب‌تر از بسیاری از داستان‌های از پیش تعیین شده توسط سازندگان دیگر است. پس اگر به بازی‌های فضایی علاقه دارید، وقت را تلف نکرده و EVE Online را دانلود کنید.

بازی EVE Online عنوانی در سبک شبیه ساز و سندباکس است. این بازی شما را در فضایی بی کران با میلیون‌ها گیمر دیگر قرار می‌دهد که برای رسیدن به اهداف مشترک باید با هم همکاری کنند. در میان سایر بازی‌های فضایی آنلاین در بازار، EVE Online به دلیل قدمت و شهرت بالایش، تا سال‌ها جوابگوی نیاز بازیکنان بوده و شما نیز نباید آن را از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی EVE Online برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Intel Dual Core @ 2.0 GHz, AMD Dual Core @ 2.0 GHz
Memory: 4 GB
Graphics: AMD Radeon 5450 or NVIDIA GeForce 420 or better with at least 1024 MB VRAM

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7 7700 or AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6 GHz or great
Memory: 16 GB or higher
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 580 or better with at least 4 GB VRAM

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بک آپ بازی EVE Online برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید