اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی The Cycle Frontier برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی The Cycle Frontier

در دنیایی که بازی‌های بتل‌رویال بازار آثار مولتی پلیر را تسخیر کرده‌اند، پیدا کردن یک بازی آنلاین متفاوت کار دشواری شده است. خوشبختانه استودیوی بازی سازی Yager Development با عنوان جدیدش یعنی The Cycle Frontier آمده تا این موضوع را تغییر دهد. The Cycle Frontier یک PvPvE با دنیایی فضایی و قابلیت پرواز سفینه‌های قدرتمند است. ژانر این بازی به این معنی است که بازیکنان در یک محیط مشترک در کنار هم پرواز می‌کنند تا به هدف‌های مختلف و مأموریت‌هایی دست یابند.

بازی The Cycle Frontier همچنین یک تیراندازی اول شخص هم بوده که از نظر گیم پلی و محتوا با آثاری مانند Escape from Tarkov مقایسه شده است. در آینده‌ای که امکان سفر بین ستاره‌ای وجود دارد، این بازی بر روی گروهی از انسان‌ها تمرکز دارد که در ایستگاه فضایی به نام ایستگاه پرسپکتیو زندگی می‌کنند. بازیکنان نقش جستجوگر را بر عهده می‌گیرند؛ مزدورانی که وظیفه فرود بر روی سیاره خطرناکی به نام فورتونا III را دارند. پس از این کار نبردهای رقابتی هیجان انگیز بازی آغاز خواهد شد.

بازیکنان باید قبل از استخراج مواد مورد نیاز از سیاره، با یکدیگر رقابت کنند، همچنین باید با محیط غیرقابل‌بخشش و دشوار بازی سروکله زده، غارت مواد مورد نیاز را انجام داده و با تکمیل مأموریت‌ها به رقابت بپردازند. هر وسیله‌ای که بیمه نشده باشد در صورت مرگ شخصیت اصلی برای همیشه از بین می‌رود. بازیکنان این گزینه را دارند که به صورت انفرادی، دو نفره یا سه نفره بازی کنند. اگر به دنبال یکی از هیجان‌انگیزترین شوترهای فضایی چند سال اخیر هستید، The Cycle Frontier را دانلود کنید.

بازی The Cycle Frontier عنوانی در سبک شوتر و مولتی پلیر است. این بازی بازیکنان را در رقابتی تنگاتنگ قرار داده که باید از رقیبان پیشی گرفته و به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند. اگر از طرف‌داران سرسخت بازی‌های آنلاین اکشن هستید و مدت‌ها است که چیز به درد بخوری پیدا نکردید، پس The Cycle Frontier می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape from Tarkov و Call of Duty: Warzone 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Cycle Frontier برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-4590 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 270; 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 37 GB available space
Additional Notes: Target framerate for minimum requirements: 30FPS

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-6600 or AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 570; 4GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 37 GB available space
Additional Notes: Target framerate for recommended requirements: 60FPS

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بک آپ بازی The Cycle Frontier برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید