اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دنیایی فانتزی و جذاب در انتظار شما قرار دارد. این دنیای فانتزی رنگارنگ مملو از موجودات افسانه‌ای بوده که در 7 منطقه پراکنده‌شده‌اند. بازی Immortals Fenyx Rising که در سبک اکشن نقش‌آفرینی توسط Ubisoft منتشر شد چنین دنیای مهیجی را با الهام گرفتن از خدایان یونانی برای شما ساخته است تا ساعت‌ها در آن سرگرم شوید و جای‌جای آن را جست‌وجو کنید. ماجراجویی‌های مهیج و جذابی انتظارتان را می‌کشد و دنیایی وسیع و سرشار از رازهای پنهان پیش روی شما شکل‌گرفته است. پس سوار بر اسب پرنده خود شوید و برای اکتشاف این دنیای جذاب آماده شوید.در کنار این تجربه مهیج ، موسیقی زیبایی هم همراهتان است و در تمامی مراحل یار و یاورتان خواهد بود.

آلبوم موسیقی Immortals Fenyx Rising شامل 51 قطعه مختلف و زیبا است که توسط آهنگساز انگلیسی با نام Garteh Coker تنظیم‌شده است. او سابقه ساخت موسیقی برای فیلم‌ها و سریال‌های متعددی را داشته و همچنین موسیقی بازی‌های ویدیویی مانند Ori and the will of the Wisps ، Dota 2، Halo Infinite ، Minecraft و بازی Darksiders Genesis را هم تنظیم کرده است.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی Immortals Fenyx Rising را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

نوشته دانلود موسیقی متن بازی Immortals Fenyx Rising اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید