اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دنیای سری بازی‌های Nier به‌تازگی به جوامع غربی معرفی‌شده‌اند. این بازی‌ها در سبک اکشن سوم شخص داستان‌های بسیار عمیق و جذابی را روایت می‌کنند و سبک داستان‌سرایی آسیای شرقی به‌شدت در آن‌ها ملموس است. به‌تازگی بازی NieR Replicant که بازسازی‌ای از شماره اول بازی است توسط Square Enix منتشرشده و داستان مرد جوانی از یک روستا را روایت می‌کند که برای نجات جان خواهرش که به بیماری مرموزی مبتلا شده عازم ماجراهایی خطرناک و مهیج می‌شود.دنیای فانتزی بازی در کنار عمق داستان ، تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را برای شما رقم خواهند زد و سرنوشت تمام شخصیت‌های بازی با پیشروی در آن برای شما مهم واقع می‌شود. در کنار داستان جذاب و گیم پلی اکشن و غنی بازی، موسیقی زیبایی هم چاشنی کار شده تا این تجربه فراموش‌نشدنی باشد.

آلبوم موسیقی NieR Replicant از 45 قطعه مختلف تشکیل‌شده که در میان آن‌ها 3 قطعه کاملاً جدید که به مناسبت بازسازی این عنوان نواخته شده حضور دارند. سازنده این قطعات شخصی به نام Keiichi Okabe است که آهنگسازی ماهر بوده و موسیقی عناوین دیگری مانند Tekken، Super Smash Bros و Final Fantasy را هم تنظیم کرده است.همچنین وی در ساخت موسیقی متن بسیاری از انیمه های معروف هم دست داشته و کارنامه درخشانی در این امر دارد.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی NieR Replicant را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

نوشته دانلود موسیقی متن بازی NieR Replicant اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید