اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

تقریبا دو سال از عرضه پلی استیشن 5 می‌گذرد و همچنان شایعات مربوط به آینده این کنسول در حال افزایش است. انتظار می‌رود مدل جدید کنسول پلی استیشن 5 با یک درایو دیسک جداشونده عرضه شود که احتمالاً به طور جداگانه فروخته خواهد شد. اما بنا به گزارش‌های بدست آمده در خصوص این محصول، ممکن است برای دارندگان مدل فعلی PS5 دیجیتال دردسرساز باشد.

ماه‌هاست که شایعاتی مبنی بر اینکه مدل جدید پلی استیشن 5 با درایو دیسک جداشونده همراه خواهد شد، به گوش می‌رسد. در چند ماه گذشته هم، تام هندرسون، افشاگر مشهور خبر داد که یک درایو دیسک جداشدنی PS5 در حال توسعه قرار دارد که در آن زمان تصور می‌شد یک ابزار جانبی اختیاری برای نسخه دیجیتالی پلی استیشن 5 باشد. در حالی که این محصول به طور رسمی معرفی نشده است، به نظر می‌رسد که از زمان گزارش اصلی، هندرسون چند خبر جدید برای این محصول داشته است که می‌تواند برای دارندگان نسخه دیجیتالی پلی استیشن 5 فعلی ناامید کننده باشد.

بر اساس گزارش جدید هندرسون از اینسایدر گیمینگ، مدل جدید PS5 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تفاوت‌های بین این مدل با نسخه‌های فعلی چندان مشخص نیست. حال گفته می‌شود، دیسک درایو که شایعه شده به زودی عرضه خواهد شد، با نسخه دیجیتالی PS5 سازگار نخواهد بود. این گزارش همچنین تاکید می‌کند که آنچه به عنوان کنسول جدید PS5 توصیف می‌شود، به نظر نمی‌رسد تغییرات سخت افزاری عمده‌ای نسبت به کنسول اصلی در آن به کار برده شده باشد و انتظار بر این است که تولید آن در ماه آوریل آغاز شود.

ناسازگاری درایو دیسک جداشونده در پلی استیشن 5 دیجیتال

در این میان، واکنش‌ها به عدم سازگاری درایو دیسک با مدل‌های جدید پلی استیشن 5 دیجیتالی منفی بوده است. علاوه بر این، گزارش شده است که مدل جدید با درایو دیسک همراه خواهد شد. این بدان معناست که مواردی به طور جداگانه فروخته می‌شوند و مسلما فقط برای کسانی که از مدل جدید برخوردار هستند و یا درایو دیسک آن‌ها خراب است جذاب خواهد بود. در همین حال، اگر این درایو دیسک برای دارندگان فعلی PS5 کار نکند، دلیلی برای خرید آن نخواهند داشت.

بهترین بازی های پلی استیشن 5

در مورد زمان عرضه دیسک درایو و مدل جدید PS5 همراه با آن، حتی اگر تصور بر این باشد که تولید آن آغاز نشده است، ممکن است تا سپتامبر در دسترس عموم قرار بگیرد. اگرچه هیچ خبر رسمی توسط پلی‌استیشن گزارش نشده است، احتمالاً به این دلیل که تمرکز سخت‌افزاری آن‌ها روی هدست واقعیت مجازی PS VR2 (پلی استیشن وی آر 2) است که ماه آینده عرضه می‌شود. همچنین یکی از کارمندان EVP سونی، در پاسخ به سوالی درباره نسخه پرو این کنسول، سال 2023 را سال بسیار مهمی برای PS5 نامید.

منبع: The Gamer

نوشته دیسک جداشونده کنسول پلی استیشن 5 با نسخه دیجیتال سازگار نیست اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید