اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شرکت سی‌دی پراجکت تصمیم به معرفی دیسک جدید The Witcher 3 مخصوص کنسول‌های نسل جدید از جمله پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس گرفته است. این نسخه که با نام The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition شناخته می‌شود، مخصوص چندین منطقه‌ی مختلف تولید شده است. نسخه مخصوص آمریکا و انگلستان در تاریخ 26 ژانویه برابر با ششم بهمن عرضه می‌شود. استودیو تصویری از دیسک جدید را منتشر کرده است که می‌توانید در بالا مشاهده کنید.

کاور مخصوص نسخه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هر دو یکسان است. تصویری از گرالت را می‌بینیم و در کنار آن توضیحاتی در مورد تعداد جوایز بازی و همچنین اینکه یک سریال از آن در نتفلیکس ساخته شده است دیده می‌شود. دیسک The Witcher 3 شامل محتوای اصلی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی و همچنین دو محتوای جداگانه قلب‌های سنگی و خون و شراب است. همچنین 16 محتوای الحاقی که شامل آیتم‌های جدید همانند زره و شمشیر می‌شود هم در دیسک قرار دارد.

استودیو با انتشار توییت تازه‌ای نوشت که دیسک جدید ویچر 3 به‌زودی راهی فروشگاه‌های محلی خواهد شد. تاریخ شروع عرضه روز 6 بهمن اعلام شده است. با این حساب کاربران نسل جدید هم می‌توانند دیسک نسخه‌ی کامل بازی را داشته باشند و جای آن در کلکسیون بازی‌هایشان خالی نخواهد بود. استودیو هنگام معرفی آپدیت نسل جدید The Witcher 3 از عر‌ضه‌ی دیسک جدید خبر داد و این اتفاق بالاخره هفته آینده رخ می‌دهد. گفتنی است باکس جدید شامل دفترچه و آیتم‌های جدید نیست و تنها دیسک بازی ارائه خواهد شد.

دیسک جدید The Witcher 3

آپدیت نسل جدید ویچر 3 که طرفداران مدت‌ها بود منتظر آن بودند، ماه گذشته منتشر شد. این آپدیت از قدرت سخت‌افزار نسل جدید بهره می‌برد و تغییرات زیادی از لحاظ گرافیکی و بصری در مورد ماجراجویی بی‌نظیر گرالت ایجاد می‌کند. از جمله تغییرات باید به بارگذاری سریع‌تر بازی، عملکرد بهتر و حالت‌های ری‌تریسینگ اشاره کرد. همچنین محتوای تازه‌ای بر اساس سریال ویچر نتفلیکس طراحی شده است که مدت آن حدود نیم ساعت است و امکان ساخت یک زره جدید را فراهم می‌کند. استودیو قول داده تا آپدیت تازه‌ای برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کند و مشکلات گزارش‌شده را به‌طور کامل رفع کند.

داستان حماسی سری بازی The Witcher

نسخه‌ی آپگرید شده The Witcher 3 با استقبال طرفداران مواجه شد و بسیاری از آن تعریف کردند. ویچر 3 بار دیگر به بهترین بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز تاریخ در وب‌سایت متاکریتیک تبدیل شد و توانست الدن رینگ را شکست دهد. میانگین امتیاز 97 در وب‌سایت متاکریتیک برای نسخه‌ی جدید ثبت شده است. در صورت که تمایل به خرید دیسک The Witcher 3 را دارید، روز ششم بهمن را به خاطر بسپارید.

منبع: GamesRadar

نوشته دیسک نسخه نسل جدید The Witcher 3 رسماً معرفی شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید