اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نیل دراکمن اعلام کرده است که سریال The Last of Us (لست اف اس) دارای خشونت کمتری نسبت به بازی بوده و سازندگان تنها در مواقع لزوم از این المان بهره برده‌اند.

بازی The Last of Us به دلیل داستان در‌گیر‌کننده و فوق‌العاده خود در بین بازیکنان و علاقه‌مندان شناخته می‌شود. اما در کنار داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی، ویژگی که لحظه به لحظه خودنمایی می‌کند، خشونت بالای بازی مذکور است. در طول تجربه خود بار‌ها شاهد متلاشی شدن سر‌، پاشیده شدن خون روی دیوار‌ و انیمیشن‌های وحشتناک کشته شدن کاراکتر‌های جول  و الی در نبرد با دشمنان خواهید بود.

چرا استودیوی ناتی داگ از پیشگامان نسل نهم بازی های ویدیویی است

در زمان معرفی سریال The Last of Us این سوال پیش آمد که آیا سازندگان قصد دارند خشونت بازی‌ها را حفظ کنند یا خیر. بر اساس گفته‌های نیل دراکمن، کارگردان بازی لست اف اس، سطح خشونت در سریال اقتباسی از این اثر کاهش پیدا کرده است. وی در این باره گفته است: «برای آن که بتوانید از مکانیک‌های گیم پلی بهره ببرید، با جول ارتباط بر‌قرار کرده و خود را در جریان اتفاقات حس کنید، به مقدار مشخصی از اکشن و خشونت نیاز داشتیم. به این واسطه حقیقتا می‌توانید با شخصیت‌های روی صفحه نمایش ارتباط برقرار کرده و دنیا را از چشمان آن‌ها ببینید.»

حضور تروی بیکر و اشلی جانسون در سریال The Last of Us

نیل دراکمن در ادامه اضافه می‌کند: «اما این ویژگی در یک رسانه منفعل وجود ندارد. یکی از چیز‌هایی که در همان اوایل ساخت The Last of Us، کریگ مزین و شبکه HBO به آن اشاره کردند، این بود که باید خشونت را جز در مواقع لزوم کنار بگذاریم. این امر باعث می‌شود که خشونت حتی تاثیر‌ بیشتری نسبت به بازی داشته باشد. زمانی که یک تهدید را کم‌تر نشان می‌دهید و واکنش شخصیت‌ها به آن را مشاهده می‌کنید، لحظات ترسناک‌تری ایجاد می‌شود. وقتی که از Infected‌ها و Clicker‌ها رونمایی می‌کنید، مخاطب به خوبی با عامل سقوط بشریت آشنا شده و متوجه می‌شود که چرا شخصیت‌ها اینقدر ترسیده‌اند.»

سریال The Last of Us از تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش خواهد شد. در این سریال پدرو پاسکال و بلا رمزی به ترتیب وظیفه ایفای نقش جول و الی را بر عهده دارند. از دیگر بازیگران سریال لست اف اس می‌توان به گابریل لونا (در نقش تامی)، مارلی دندریج (در نقش مارلین) و آنا تورو (در نقش تس) اشاره کرد. لازم به ذکر است که تروی بیکر و اشلی جانسون، بازیگران نقش‌های جول و الی در سری بازی‌های The Last of Us، در سریال اقتباسی حضور دارند.

نظر شما در مورد کاهش سطح خشونت در سریال The Last of Us چیست؟ آیا با این امر موافق بوده یا ترجیح می‌دهید این سریال همانند بازی‌های لست اف اس دارای خشونت افسار‌گسیخته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar+

نوشته سریال The Last of Us خشونت کمتری نسبت به بازی دارد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید