اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

کریگ مازین، شورانر سریال Last of Us به انتقادات پیرامون مرگ سارا در قسمت اول سریال واکنش نشان داد. او می‌گوید که صحنه‌ی مرگ در یک سریال تلویزیونی، تأثیرگذارتر از مرگ در یک بازی ویدیویی است و دیدن اینکه فردی می‌میرد، تأثیر بیشتری نسبت به مرگ چند پیکسل می‌گذارد. بسیاری نسبت به صحنه‌ی مرگ شخصیت اصلی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مرگ این کاراکتر تأثیر مشابه بازی اصلی را نداشته است. مازین نظر کاملاً مخالفی دارد.

شورانر Last of Us در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست به اظهارات پیشین خود اشاره کرد و آن‌ها را شرح داد. وی گفته بود که مرگ در یک فیلم یا سریال، تأثیرگذارتر از مرگ چند پیکسل است. وی از اظهارات قبلی فاصله گرفته و گفته است که منظور او، NPC یا شخصیت‌های غیرقابل تجربه بوده است و در مورد شخصیت‌های اصلی در بازی‌های ویدیویی صحبت نکرده است. وی در این مورد گفت:

وقتی در مورد مرگ شخصیت‌های اصلی صحبت می‌کنیم، فکر می‌کنم که این کار در بازی بسیار زیبا انجام شد و من آن (صحنه‌ها) را به‌شدت حس کردم. اگر بتوانیم آن درجه از احساس و تأثیر مرگ‌های بازی را در سریال تکرار کنیم، فوق‌العاده خوشحال خواهم شد.

نمرات و نقد سریال The Last of Us: یک اقتباس عالی

وی البته به مرگ شخصیت‌های فرعی و غیرقابل کنترل که به NPC شناخته می‌شوند باور دارند و همچنان به نظر خود در مورد آن‌ها پایبند است: «فکر نمی‌کنم مرگ شخصیت‌های اتفاقی و افسران FEDRA روی هیچ‌کدام از بازی‌کنان لست آو آس تأثیر گذاشته باشد. آن‌ها تنها برای گذر به بخش دیگر گیم‌پلی وجود دارند. ما در سریال می‌خواهیم که مرگ هر فردی قابل احساس باشد.» وی در ادامه به انتقادات در مورد بازیگران شخصیت‌های جوئل و الی پرداخته است و اینکه آن‌ها بازی اصلی را تجربه نکرده‌اند.

پاسخ کریگ مازین به انتقادات پیرامون Last of Us

کریگ مازین به پدرو پاسکال و بلا رمزی توصیه کرده که بازی The Last of Us را تجربه نکنند و اینکه شخصیت مخصوص به خود را ارائه دهند. این دو البته ویدیوهای گیم‌پلی را تماشا کرده‌اند. مازین در این مورد می‌گوید: «من مربی‌گری او را برای تکرار رفتارهای الی نکردم و نخواستم که او حرکات الی را تکرار کند و تنها خواستم که منظور دیالوگ‌ها و متن در هر صحنه را به او بفهمانم.» وی در ادامه نسبت به خبر عدم تجربه بازی توسط بازیگران اصلی گفت: «بسیاری از مردم نگران شدند. دیدن شک و تردید مردم دلسردکننده بود. همه باید امیدوار باشند. این وظیفه من و نیل است که تمام خصلت‌های الی و جوئل را روی کاغذ بریزیم. ما الی و جوئل را کاملاً می‌شناسیم، نه‌فقط به آن صورت که تروی بیکر و اشلی جانسون آن‌ها را نشان دادند، بلکه شناختی کامل از آن‌ها داریم.»

بهترین بازی های شبیه سریال The Last of Us

نتیجه تمام زحمت‌ها و تغییرات در نهایت قسمت اول سریال Last of Us بود که با استقبال طرفداران مواجه شد و بسیاری نمره کامل را به آن اعطا کردند. منتقدان نیز نمرات کاملی به سریال داده‌اند و امروز قرار است قسمت دوم آن از شبکه HBO پخش شود.

منبع: TheGamer

نوشته شورانر Last of Us به انتقادات طرفداران در مورد سریال پاسخ داد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید