اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شرکت سورنا گیمز با همکاری استودیو MadByte Games  فصل جدید بازی زولا (فصل اهرام ثلاثه) را برای کاربران ایرانی منتشر کرد. در این به‌روز رسانی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های فراوانی به زولا هستیم که مهم‎‌ترین آن­­­­­‌ها‌ نقشه مصر است. در  نقشه مصر، به عصر تاریخی و اسرار آمیز مصر باستان سفر می کنیم و عجایب آن را برای کشف آثار به جا مانده از فرعونیان را بررسی خواهیم کرد. این نقشه با پشتیبانی از حالت خرابکاری برای برنامه ریزی و انجام عملیات‌های مختلف ، آماده نبرد شما است. خبر خوب برای کاربران کهنه کار زولا اینکه در این به‌روز رسانی علاوه بر اضافه شدن نقشه مصر ، شاهد بازگشت نقشه نوستالژیک «کمپ پناهندگان» هستیم.

از دیگر خصوصیات مهم فصل اهرام ثلاثه می‌توان به اضافه شدن سلاح‌های Alien M2023 و Alien P2023 (با فناوری منحصر به فرد بیگانگان) و چاقوی جدید تیتان اشاره کرد. جعبه‌های فصلی اهرم ثلاثه ، سری نخبه سامورایی ، دستکش آخرین سامورایی ، در دسترس قرار گرفتن دستکش برفی برای همه کاراکترها ، جاسوییچی محترک ال پاترون و امید و بسیاری ویژگی‌های دیگر در فصل جدید زولا انتظار شما را می‌کشند.

برای دسترسی به فصل اهرم ثلاثه به لانچر گیم آپ مراجعه کرده و در صفحه زولا آخرین به‌روز رسانی بازی را دانلود کنید. در ادامه می‌توانید تمامی بهبودهای فصل جدید را به صورت خلاصه مطالعه کنید :

  نقشه مصر : نقشه جدید مصر با پشتیبانی از حالت خرابکاری برای برنامه ریزی و انجام عملیات های مختلف آماده است!
  Alien M2023 و Alien P2023 : اسلحه های Alien M2023 و Alien P2023 که با فناوری بیگانگان توسعه و ساخته شده است با بازی اضافه شده اند، آماده انتخاب برای نابودی رقبا با ظاهری جدید و ویژگی های جدید است!
  جعبه های فصلی : جعبه های ویژه فصل اهرام ثلاثه حالا در بازی موجود هستند!
  سری آخرین سامورایی : سری نخبه سامورایی زولا به بروزرسانی جدید به بازی اضافه شد!
  دستکش آخرین سامورایی : دستکش آخرین سامورایی که مخصوص سری آخرین سامورایی طراحی شده اکنون برای تمام شخصیت ها در دسترس است!
  سری برف : سریال پهلوانانه برف حالا با فصل جدید اهرام ثلاثه در زولا موجود است
      دستکش برفی : دستکش برفی که مخصوص سری برف طراحی شده اکنون برای تمام شخصیت ها در دسترس است!
  جاسوییچی محترک ال پاترون و امید : جاسوییچی های محترکی که برای شحصیت های ال پاترون و امید طراحی شده اند در بروزرسانی جدید منتظر شد!
  سلاح سرد تیتان : چاقوی جدید تیتان اکنون در فروشگاه فصلی منتظر شماست!
  اسپری های جدید : اسپری های متحرک و معمولی که مخصوص فصل اهرام ثلاثه طراحی شده با بروزرسانی جدید منتشر شد!

 سایر بهبودها:

  حالت سیلی به سرور های عمومی اضافه شد!
  نقشه خاطره انگیز “کمپ پناهندگان” بازگشته است!
  به درخواست شما کاربران عزیز نقشه “کمپ پناهندگان” به حالت رقابتی بازگشت.

نوشته فصل اهرام ثلاثه بازی زولا منتشر شد؛ نقشه جدید به همراه قابلیت های متنوع تر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید