اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

افشاگری توانسته به قیمت رسمی بازی Redfall در فروشگاه مایکروسافت دست یابد و نشان داده که این اثر قیمت گزافی خواهد داشت. شایعات مختلفی در مورد ردفال در هفته‌های اخیر منتشر شده است و جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن دریافت کرده‌ایم. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که استودیو آرکین به دنبال فروش نسخه دلوکس ایکس باکس سری با قیمت 80 یورو است. این اثر برای سرویس ایکس باکس گیم پس هم منتشر خواهد شد.

افشاگری به نام BillbilKun در صفحه‌ی توییتر شخصی از قیمت بازی Redfall رونمایی کرد. این افشاگر در حوزه بازی‌های پلی‌استیشن پلاس و ایکس‌ باکس گیم پس فعال است و هر ماه فهرست بازی‌های جدید را قبل از خبرهای رسمی اعلام می‌کند و فرد قابل اطمینانی است. وی می‌گوید که بازی ردفال قرار است با قیمت هشتاد یورو برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود. نسخه استاندارد برای گیم پس منتشر می‌شود و افرادی که بخواهند به نسخه دلوکس دسترسی پیدا کنند، باید 30 یورو پول بپردازند و به نظر می‌رسد که نسخه استاندارد به‌صورت جداگانه فروخته نمی‌شود.

ردفال قیمت بیشتری نسبت به دیگر بازی‌های ایکس باکس خواهد داشت و به نظر می‌رسد که مایکروسافت به آرامی در حال پیوستن به فهرست شرکت‌هایی است که قیمت بازی‌های جدید را افزایش داده‌اند. گفتنی است این قیمت‌گذاری مخصوص اروپا است و مشخص نیست که آیا قیمت آن در کشورهای دیگر هم همین خواهد بود یا خیر؟ معمولاً قیمت اروپایی بازی‌ها اندکی از دیگر کشورها بیشتر است. این قیمت به یورو اعلام شده است و قیمت دلاری آن قطعاً تفاوت دارد. البته تفاوت در حد پنج تا ده دلار خواهد بود و این رقم چندان قابل‌توجه نیست.

قیمت بازی Redfall

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس در مهرماه سال گذشته از افزایش قیمت بازی خبر داد و گفت: «فکر می‌کنم زمانی می‌رسد که باید قیمت بعضی چیزها را افزایش دهیم، اما این آخر سال فکر کردیم که باید قیمت‌ها را ثابت نگه‌داریم.» در صورتی که افزایش قیمت بازی ایکس باکس جدی باشد، احتمال آنکه قیمت کنسول ایکس باکس هم افزایش پیدا کند وجود دارد. مایکروسافت در حال حاضر واکنشی به این شایعه‌ نشان نداده است و از برنامه‌های جدید خود برای سال میلادی 2023 رونمایی نکرده است. ردموندی‌ها به‌تازگی تصمیم به اخراج ده هزار کارمند در پست‌های مختلف گرفته‌اند.

بهترین بازی های خون‌آشامی که باید تجربه کنید

گمانه‌زنی در مورد زمان انتشار Redfall همچنان ادامه دارد. شایعات به انتشار بازی در ماه مه میلادی اشاره می‌کنند. مایکروسافت با همکاری بتسدا، رویداد زنده Developers Showcase را برگزار می‌کند و طبق آخرین اخبار، زمان انتشار چند بازی مهم از جمله ردفال و استارفیلد اعلام خواهد شد. گفتنی است اثر جدید استودیو آرکین، سازنده بازی Deathloop قرار بود در سال 2022 منتشر شود، اما مشکلاتی برای آن پیش آمد و زمان عرضه به سال 2023 موکول شد. توسعه‌دهنده می‌گوید که آن‌ها به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن هستند.

منبع: Wccftech

نوشته قیمت بازی Redfall حدود هشتاد یورو خواهد بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید