اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بازی Forspoken چند روز آینده منتشر می‌شود و بازی‌کنان می‌توانند ماجراجویی در دنیای فانتزی Athia را آغاز کنند. تابه‌حال صحبت‌هایی در مورد طول بازی Forspoken توسط سازندگان بیان شده است، اما آیا این زمان با واقعیت هم‌خوانی دارد؟ در این مطلب تمام آنچه باید در مورد زمان مورد نیاز Forspoken بدانید را شرح خواهیم دید و اینکه چرا این اثر کوتاه‌تر از آنچه کارگردان می‌گوید است.

فوراسپوکن بازی نقش‌آفرینی جدیدی است که توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. شما می‌توانید جهانی آزاد و وسیع را جستجو کنید و برای ساعت‌ها در این فضای عظیم بگردید و حتی لازم نیست به مراحل داستانی بپردازید. البته هدف اصلی بازی، روایت زندگی شخصی به نام Frey است که به یک باره از نیویورک به دنیای فانتزی و باورنکردنی اثیا منتقل می‌شود. پس از آنکه کل مناطق بازی را کشف کنید، خواهید دید که ساعت‌ها وقت برای تجربه‌ی بازی لازم است. اما زمان مورد نیاز Forspoken دقیقاً چقدر است؟

زمان مورد نیاز Forspoken

بازی فوراسپوکن دارای سیزده فصل داستانی اصلی است. هر کدام از این فصل‌ها هم به بخش‌های داستانی کوتاه‌تر تقسیم شده‌اند و شامل مأموریت‌های فرعی از سوی شخصیت‌های غیرقابل تجربه هستند. نحوه‌ی فصل‌بندی بازی به A Plague Tale Requiem شباهت دارد، با این تفاوت که با یک بازی جهان‌باز مواجه هستید و خطی نیست. درصورتی‌که بخواهید تنها مراحل داستانی را تمام کنید، پانزده تا شانزده ساعت کافی خواهد بود. در غیر این صورت وقت بیشتری نیاز دارید.

واضح است که تنها مأموریت‌های داستانی اصلی کافی نخواهد بود. تمام کردن بازی با انجام چند مرحله فرعی، حدود بیست ساعت طول می‌کشد و این زمان برای تجربه اکثر محتوای بازی کافی است. از آنجایی که مراحل فرعی بازی بسیار تکراری هستند، وقت گذاشتن برای تمامی آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود، مگر آنکه بخواهید اینچ به اینچ این جهان را بگردید و تمامی تروفی یا اچیومنت‌ها را دریافت کنید. در این حالت به وقت بیشتری نیاز دارد و حدود 30 تا 40 ساعت کافی خواهد بود. گفتنی است برای رسیدن به تیتراژ نهایی، لازم نیست تمامی بخش‌های نقشه را جستجو کنید.

زمان مورد نیاز برای ماموریت‌های اصلی: 15 تا 16 ساعت
زمان مورد نیاز میانگین: 20 ساعت
زمان لازم برای دریافت تمامی تروفی‌ها: 40 ساعت

همان‌طور که گفتیم، بیست ساعت ممکن است به‌یک باره به چهل ساعت تبدیل شود و این بستگی به میزان مهارت و همچنین حوصله‌ی شما برای تمام کردن بازی دارد. باس‌های فرعی زیادی وجود دارند و همچنین درخت مهارت‌ها نیز گسترده است و فعال کردن تمامی آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. در پایان می‌توانید نگاهی به فهرست فصل‌های بازی Forspoken بیندازید و حتی هنگام تجربه بازی هم می‌توانید این فهرست را چک کنید تا ببینید که چند فصل باقی مانده است.

نمرات و نقد بازی Forspoken: فانتزی ناامیدکننده

Chapter 1: Attachments
Chapter 2: Stuck
Chapter 3: The Interloper
Chapter 4: What Must Be Done
Chapter 5: Might and Main
Chapter 6: Damned If You Do…
Chapter 7: The Hue of Blue
Chapter 8: The Truth Will Out
Chapter 9: Breaking Point
Chapter 10: None the Wiser
Chapter 11: Forspoken
Chapter 12: Awakening
Chapter 13: New Beginnings

منبع: GameSpot

نوشته مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن Forspoken + فهرست فصل‌ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید