اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

سال 2022 یک سال عالی برای بازی های ویدیویی بوده است. God of War: Ragnarok، Elden Ring، Immorality به همراه طیف گسترده‌ای از بازی های درخشان که در ژانرهای متفاوت عرضه شده و موفق شدند روح و خلاقیت همیشگی صنعت گیم را بالاتر از هر زمانی نگه دارند. با این حال با وجود بهترین بازی های سال 2022 که بسیاری را حیرت‌زده کردند،هنوز هم عده‌ای هستند که سال 2022 را سالی ناامیدکننده می‌دانند. این می‌تواند به این دلیل باشد که در حالی که عناوین شگفت انگیز کم نبوده‌اند، به همان اندازه نیز آثار فاجعه وجود داشته است. نامزدهای ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 بسیار زیاد است. این لیست شامل آثار AAA، عناوین جدید و حتی بازی های مستقل می‌شود.

قسمت تاریک صنعت گیم با ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022

البته نام این لیست را اشتباه برداشت نکنید، زیرا این بدان معنا نیست که همه بازی های درون آن بد هستند. در واقع، برخی از آنها با وجود ایراداتشان هنوز قابل توصیه هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که آنها به ارتفاعات بالایی که طرف‌داران و منتقدان از آنها انتظار داشتند نرسیدند. در کنار این آثار، تعدادی عنوان دیگر هم وجود دارند که بدون هیچ شک و شبه ای، بازی های فاجعه‌ای بوده که به هیچ وجه نمی‌توان به کسی توصیه کرد. از ریبوت ها و ریمسترهای بدرد نخور و بی ارزش گرفته تا بازی هایی که از روی تریلر جذاب به نظر می‌رسیده و نتیجه نهایی به هیچ وجه این طور نبوده است. با ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 همراه باشید.

20) Ghostwire: Tokyo

استودیوی بازی سازی Tango Gameworks که با خروجی‌های فوق‌العاده‌ای مانند Evil Within شناخته می‌شود، با عنوان اکشن محور تر Ghostwire: Tokyo به سمت چیزی متفاوت رفت. استفاده از زاویه دید اول شخص، بازیکنان از توانایی‌ها و جادوها برای مبارزه با ارواح در توکیوی پر از چراغ‌های نئون استفاده می‌کنند. ایده‌ای که در پرداخت تا حدودی کم کاری کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسید اکثر افراد از داستان و فضای جالب در شهری پر از ارواح استقبال می‌کردند، بازی Ghostwire: Tokyo ظاهراً با حلقه گیم‌پلی تکراری شونده خود، در آن قسمت کم کاری کرده است. با اینکه تا حد زیادی با عنوان خوبی طرف هستیم، ولی Ghostwire: Tokyo نتوانست به آن شاهکاری که باید می‌بود تبدیل شود و به سرعت نیز از بحث‌های عمیق گیمران خارج شد.

19) Dying Light 2

با اینکه دنباله بازی محبوب Dying Light که تا حد زیادی هم مورد انتظار بود، طرف‌داران خاص خود را دارد، ولی دلایل زیادی برای حضورش در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 نیز وجود دارد. یکی از این دلایل، نداشتن هیچ ویژگی ای جدیدی برای ارائه بوده که خیلی Dying Light 2 را نسبت به برادر بزرگ‌ترش متمایز نکرده و انگار که برای یک دوره دیگر است.

اگر این بازی چهار سال پیش منتشر می‌شد، شاید می‌توانست تا حدی موفقیت‌هایی کسب کند؛ ولی متأسفانه آن رویکرد قدیمی و نسل هفتمی جهان آزادش به هیچ وجه آن را از بازی های حماسی‌تر امروزه جدا نمی‌کند. با این حال سیستم مبارزات بازی و حتی پارکورش هنوز لذت بخش هستند و اگر تنها به دنبال آن قسمت‌ها می‌گردید، شاید از تجربه Dying Light 2 مقداری لذت ببرید.

18) Multiversus

حتماً تا آنجایی که در جریان هستید، بازی Multiversus نسخه کمپانی Warner از بازی محبوب و افسانه‌ای Super Smash Bros است. این عنوان در نگاه اول سرگرم کننده بوده و تجربه آن برای هر کسی آسان و قابل دسترس است. مشکل اصلی اینجاست که این بازی در زمان عرضه تنها برای چند منطقه منتخب در دسترس بود و کمبود بازیکنان فعال ضربه بزرگی به آن زد.

در نظر گرفتن این موضوع که Multiversus عنوانی رایگان است و نبود کاربران کافی، می‌تواند مشکل عمیقی ایجاد کند. این بازی همچنین از نظر فنی و بصری نیز مشکلات تکنیکی فراوانی دارد و به هیچ وجه نتوانسته در حد و اندازه بازی ای که از روی آن تقلید کرده ظاهر شود. پس می‌توانید با خیال راحت آن را نادیده گرفته و به سراغ بازی مهم‌تر یعنی Smash Bros بروید.

17) Trek To Yomi

ناامید کردن پروژه‌هایی با مقیاس کوچک‌تر جالب نیست، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که Trek To Yomi نتوانست به تبلیغات اولیه‌اش که در نهایت سال 2022 منتشر شد، عمل کند. هنگامی که برای اولین بار رونمایی شد، Trek To Yomi یک برداشت جالب و خاص از داستان انتقام سامورایی‌ها بود، اما چندین موضوع مختلف مانع از آن شد که بازی به پتانسیل واقعی خود عمل کند.

در حالی که سبک بصری بازی قطعاً چشمگیر بود، اکثر مردم احساس می‌کردند که مبارزات کمی بیش از حد ابتدایی و مبهم است و به اندازه کافی در مسیر، اکتشافات برای تازه نگه داشتن بازی بین رویارویی‌های جنگی وجود ندارد. علی‌رغم حضور در Game Pass در کنار سایر پلتفرم‌ها، Trek To Yomi نتوانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند و به سرعت نیز به فراموشی سپرده شد.

16) Warhammer 40K Darktide

از کجا شروع کنیم؟ Warhammer 40K Darktide قرار بود بهترین بازی فرنچایز باشد که تابه‌حال ساخته شده است؛ و از بسیاری جهات، این چنین نیز است. اما یک راه‌اندازی فاجعه‌بار، ریز تراکنش‌های غارتگرانه و یک نقشه نامشخص و گنگ، بازی را تا حدی فلج کرده است که بازیکنانش را به سرعت از بین برده و می‌بینیم که پس از یک سال از انتشارش، دیگر رنگی ندارد.

موضوعات منفی این بازی واقعاً باعث کم‌رنگ‌شدن گیم پلی جذابش شده‌اند که می‌توانست یکی از تحسین شده‌ترین آثار سری را خلق کند. Darktide ثابت می‌کند که هر چه بزرگ‌تر باشید، سقوط سخت‌تر است. با این حال سازندگان از این شکست درس گرفته و در آینده بهبودهایی می‌بخشند. تا آن زمان، این بازی به راحتی در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 قرار می‌گیرد.

15) Destroy All Humans! 2: Reprobed

کسانی که در دوران بازی های PS2 و Xbox اصلی بزرگ شده‌اند، بدون شک نوعی نوستالژی برای Destroy All Humans خواهند داشت! این سری، یک شبیه ساز سادیسم است که هدف آن ایجاد سرگرمی با بار سفینه فضایی است. این بازی شامل یک نسخه دوم جالب هم می‌شود که علاوه بر متفاوت بودن، جذابیت‌های خاص خود را داشت و طرف‌داران پروپاقرصی هم پیدا کرد.

بازسازی اولین بازی در سال 2020 با استقبال خوبی روبرو شد، بنابراین بازسازی دنباله همیشه یک شرط مطمئن بود، اما Destroy All Humans! 2: Reprobed با آنچه که بازی اول ارائه می‌کرد مطابقت نداشت. برخی از عناصرش به تغییراتی در فرمول گیم‌پلی در دنباله اصلی مربوط می‌شد، در حالی که موارد دیگر مانند شوخی‌های بی‌مزه، ارزش بازی را پایین آورد.

14) Gungrave G.O.R.E

پس از بیش از یک دهه و بدون در نظر گرفتن یک بخش VR ناامیدکننده، شاهد بازگشت این بازی کلاسیک کنسول PS2 بودیم. متأسفانه این بازگشت به واسطه طراحی‌های مراحل متوسط، نبود موسیقی گوش نواز و صداپیشگی و گیم پلی ای که به شدت سطحی و قدیمی به می‌رسد خراب شد. Gungrave G.O.R.E از آن دسته بازی هایی است که در ریشه‌هایش غرق شده و هویتی ندارد.

بزرگ‌ترین مشکل بازی Gungrave G.O.R.E این است که نتوانسته روحیه خود را از زمان کنسول پلی استیشن 2 جدا کرده و از هر نظر یک بازی قدیمی و خارج از این زمان به نظر می‌رسد. این بدترین چیز در جهان نیست که یک بازی به آن زیبایی طراحی قدیمی ادای احترام کند، اما بسیاری از چیزها در سال‌هایی که PS2 به خاک سپرده شده تغییر کرده و نیاز به مدرنیزه شدن دارند.

13) Sonic Frontiers

فرنچایز Sonic در طی سال‌های اخیر به این شهرت داشته که آثار فاجعه و ناامیدکننده‌ای را تحویل گیمرها داده و از نظر خیلی‌ها، Sonic Frontiers یکی از موارد بهتر میان این عناوین اخیر محسوب می‌شود. با این حال این موضوع خیلی نکته مثبتی نبوده؛ زیرا این بازی آن‌قدرها هم که باید عنوان خوبی نیست. دلیل این موضوع، گیم پلی تکراری شونده و مشکلات فنی فراوانش است.

Sonic Frontiers، بر روی کاغذ، ایده‌ای است که بسیاری از بازیکنان می‌توانند از آن حمایت کنند. یک بازی سونیک واقعاً جهان باز که در آن سونیک می‌تواند به دلخواه هر کجا که می‌خواهد برود. با این حال، آنچه ما به دست آوردیم، یک دنیای غول پیکر با عناصر طراحی بوده که چندان منطقی نیست. کارهای زیادی در این بازی برای انجام دادن نبوده و به سرعت حوصلتان سر می‌رود.

12) Soul Hackers 2

یکی دیگر از عناوینی که به دوردست‌ها نشانه گیری کرده و به شدت خطا زد، Soul Hackers 2، عنوانی که تا حدودی توسط افراد کمی مورد انتظار بوده و از مجموعه‌ای بود که برای مدت طولانی خاموش و ساکت مانده بود. بازی از نظر بازاریابی بسیار موفق عمل کرده بود، اما نتوانست مخاطبانی بزرگ‌تر از آنهایی که خاطرات خوبی از نسخه اول مجموعه داشتند را جذب کند.

حضور Soul Hackers 2 در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 غم انگیز است؛ زیرا داستان آن در واقع بسیار خوب بود. از نظر گیم پلی، آهسته و تکراری بودن بازی جای بهبود بخشی‌های زیادی داشت و هنگامی که بالاخره به چیزی سریع‌تر تغییر کرد، بسیاری از بازیکنان آن را رها کرده و به سراغ چیز دیگری رفته بودند. این موضوع برای آینده این سری نگران کننده است.

11) The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me

استودیوی بازی‌سازی Supermassive در اواسط سال 2022 به اوج خود رسیده بود. جانشین آن‌ها برای Until Dawn یعنی The Quarry، نشان از بازگشت بزرگی به شکل‌گیری مجدد استودیو بود و به عنوان یک بازی ماجراجویی ترسناک برجسته با بودجه بالا، خون و خون ریزی فراوان و سطحی از کیفیت که در بازی های قبلی تیم حضور نداشت، به شدت خودنمایی می‌کرد.

در این شرایط، همه نگاه‌ها به دومین بازی تیم در سال 2022 و آخرین نسخه از مجموعه گلچین Dark Pictures آنها، The Devil In Me، بود. اگرچه ورودی‌های قبلی کمی مورد توجه قرار گرفتند، انتظارات برای این یکی بالا بود. متأسفانه این بازی نیز همانند آثار قبلی سری خود بدون هیچ ترس و هیجانی آمد و رفت و نشان داد که شاید نتوان خیلی بر روی آینده این تیم حساب باز کرد.

10) Rainbow Six: Extraction

Rainbow Six: Extraction نوعی ایده است که فقط در صورتی کار می‌کند که در بهترین حالت خود عمل کند. Ubisoft یک حالت Co-op را در Rainbow Six: Siege ایجاد کرده بود؛ جایی که بازیکنان برای کشتن بیگانگان و تکمیل اهداف متحد می‌شدند. Ubisoft به این نتیجه رسید که پتانسیل کافی برای این حالت وجود دارد که بتواند یک بازی مستقل را با خود حمل کند.

Rainbow Six: Quarantine با بهبودهای گرافیکی فراوان و بودجه بسیار زیاد توسعه یافت. متأسفانه بلافاصله پس از این اتفاق دنیا در قرنطینه قرار گرفت و روند توسعه کامل این بازی به تأخیر افتاد. بالاخره در سال 2022 شاهد انتشار آن بودیم و نتیجه نهایی نیز چیزی فراتر از یک بازی معمولی نبود. این ناامیدی کل هزینه و توجهی که این بازی در ابتدا دریافت کرده را زیر سؤال برد.

9) Overwatch 2

بازی Overwatch 2 بدترین قسمت از نسخه اول که همه از آن شاکی بودند، یعنی لوت باکس‌ها را از هسته گیم پلی خود حذف کرد و در مقابل آن‌قدر مفاهیم فاجعه جایگزینش کرد که دل مردم برای آن لوت باکس‌ها تنگ شد. نسخه اول این فرنچایز یکی از تحسین شده‌ترین و تازه‌ترین ایده‌ها در سال 2016 بود و بازی دوم آن‌قدر که باید و شاید در این فرمول آشنا تغییری ایجاد نمی‌کند.

بازی اول آن‌قدر موضوعات مختلف و جالب مانند داستان‌های دنبال شونده برای شخصیت‌ها داشت که بازیکنان خاطرات خوبی با آن دارند. با این حال بازی دوم کاراکترهای بی ارزشی را اضافه کرده که هیچ چیز به هسته اصلی اضافه نمی‌کنند و گویا تنها برای حضور قرار گرفته‌اند. آینده بازی Overwatch 2 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار شود.

8) Pokemon Scarlet & Violet

از نقطه نظر صرفاً تجاری، Pokemon Scarlet & Violet اصلاً ناامیدکننده نیست، زیرا به نظر می‌رسد که نینتندو و شرکت پوکمون با سرعتی بی‌سابقه در حال جمع آوری دلارها هستند. با این حال، فروش فوق‌العاده مانع از آن نشده است که بسیاری از بازیکنان  این بازی را ناامیدکننده بدانند. عملکرد بازی و اشکالات شایع در زمان عرضه شهرت این سری را خراب کرده‌اند.

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت سازنده بازی Pokemon Scarlet & Violet به جای تمرکز بر روی کیفیت و ارزش بالای زمان صرف شده گیمرها، به دنبال منتشر کردن پی در پی عناوین کم کیفیت بوده و قرار هم نیست به این زودی‌ها متوقف شود. تمام این موارد باعث شده که Pokemon Scarlet & Violet به راحتی در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 قرار بگیرد.

7) Gotham Knights

از بین تمام عناوین درون این لیست، Gotham Knights یکی از بازی‌هایی است که هنوز هم می‌توانید با آن سرگرم شوید. ماجراجویی جهان آزاد ابرقهرمانی چیزهای زیادی برای تحسین دارد. از شخصیت پردازی قوی، مبارزات مناسب و چهار قهرمان مختلف برای بازی کردن گرفته تا گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌ای که کاملاً مدرن و به راحتی نسل نهمی به نظر می‌رسد.

متأسفانه، Gotham Knights ناامیدکننده است، زیرا برای هر چیزی که درست می‌کند، یک گام اشتباه برای متعادل کردن همه چیز وجود دارد. باس‌ها به طرز غم‌انگیزی نامتعادل و خسته‌کننده‌اند، جهان بازی بی‌جان است، مأموریت‌های فرعی تکراری و موارد دیگر این عنوان را آزار می‌دهند. احساس می‌شود که بازی شش ماه زود منتشر شده، علی‌رغم اینکه یک سال به تعویق افتاد.

6) Diablo Immortal

برای مدتی به نظر می‌رسید که Diablo Immortal می‌تواند بزرگ‌ترین داستان رستگاری سال 2022 برای صنعت گیم باشد. این بازی موبایل زمانی که برای اولین بار معرفی شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما محصول نهایی به نظر قوی می‌رسید. هنگامی که طرف‌داران در نهایت عنوان رایگان را نصب کردند، تحت تأثیر تصاویر عالی، گیم پلی اعتیاد آور و محتوای غنی قرار گرفتند.

با تمام این شرایط، زمانی که به 20 ساعت بازی کردن برسید، آن جاست که پول پرستی شرکت خود را نشان داده و از شما تقاضای رقم‌های عجیبی برای پیشروی آسان‌تر درون بازی می‌کند. با پنهان کردن برخی از شیوه‌های تجاری پلیدتر تا اواخر بازی، مشخص شد که بلیزارد در هر مرحله طرف‌داران را به انجام ریز تراکنش‌ها سوق می‌دهد. حرکتی فاجعه برای یک فرنچایز افسانه‌ای.

5) CrossfireX

احتمالاً فراموش کرده‌اید که Crossfire X حتی امسال منتشر شد، مگر نه؟ به نوعی انتظار می‌رفت که این شوتر اول شخص بی جان در بدو ورود بمیرد. حتی با راه اندازی روز اول در Game Pass، امید کمی وجود داشت که یک تیرانداز نظامی که ده سال قدیمی به نظر می‌رسید مخاطبی پیدا کند. با این حال حضور Remedy در جریان ساخت شرایط را کمی تغییر داد.

اگرچه Remedy فقط با بخش تک نفره درگیر بود، سازندگان Max Payne و Control به طور طبیعی سطحی از هیاهو را به پروژه وارد کردند و با توجه به اینکه توسعه دهندگان می‌گفتند از متال گیر و رزیدنت اویل الهام گرفته‌اند، امید وجود داشت. با این وجود این بازی بسیار خراب‌تر از آنچه تصور می‌شد بود. از شوتر افتضاح گرفته تا گرافیکی که انگار به PS2 تعلق دارد.

4) Postal 4: No Regerts

سری Postal یکی از معدود فرنچایزهای درون صنعت گیم است که مسیر خود را به عنوان آثاری زباله آغاز کرده و به‌مرورزمان نیز بدتر و بدتر شد. پس از اینکه Postal III امتیاز متاکریتیک رقت انگیز 24% را دریافت کرد، Running with Scissors می‌دانست که باید برای اطمینان از بدتر بودن چهارمین سفر، قدم بردارند. اتفاقی که حتی روی کاغذ نیز ممکن به نظر نمی‌رسید.

برخلاف همه پیش‌بینی‌ها، سازندگان به غیرممکن‌ها دست یافتند و توانستند Postal 4: No Regerts را به انتهای مطلق سطل آشغال تبدیل کنند. هر مرحله حس می‌شود که توسط یک کودک کنار هم قرار گرفته‌اند که فقط آنها را با آیتم‌های تصادفی و NPC ‌های فحاش پر کرده است، بدون اینکه ساختاری به گیم‌پلی بدهد. Postal 4 بدون شک حقیرترین و نفرت‌انگیزترین بازی سال 2022 است.

3) The Callisto Protocol

واقعاً باورش سخت به نظر می‌رسد. از میان تمامی بازی های بزرگی که در اواخر سال 2022 منتشر شدند، هیچ کس انتظارش را نداشت که The Callisto Protocol بدترین باشد. با اینکه این بازی پر از جلوه‌های بصری نسل نهمی و اتمسفر ترسناک خارق‌العاده بود، ولی تمام این موارد تنها لباسی بود که گیم پلی تکرار شونده و ضعیف و مشکلات فنی‌اش را پنهان کند.

بازی هایی که The Callisto Protocol از رویشان الهام گرفته، یعنی عناوین ترس و بقا، در هسته خود بسیار سخت و دشوار هستند. ولی روشی که این بازی این سختی را منتقل کرده، با قرار دادن نقاط ذخیره سازی کم و زیاد کردن دشمنان در محیط بوده که به تعادل بازی گند زده و به راحتی جایگاهی برایش در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 فراهم کرده است.

2) Saints Row

برخی از گیمرها ممکن است به شما بگویند که Saints Row ناامید کننده نبود، زیرا همه انتظار داشتند که در ابتدا بد باشد. در حالی که بله این بازی از روی تریلرها به واسطه شوخی‌ها و شخصیت‌های بی ارزش و چندش آورش به سرعت از لیست بسیاری حذف شد، ولی دلیل نمی‌شود که از آن به عنوان یکی از بدترین و ناامیدکننده ترین بازی هایی که تا این لحظه در نسل منتشر شده یاد نکنیم.

Saints Row مانند یک اکشن جهان باز ضعیف روبه‌پایین از سال 2009 عمل می‌کند. همه چیز در مورد این ریبوت به نظر قدیمی می‌رسد. از مبارزات ناشیانه گرفته تا اهداف تکرارشونده مأموریت‌ها گرفته تا گرافیک توهین‌آمیز و مشکلات فنی و شخصیت پردازی فاجعه بار. این بازی توانست حتی بازیکنانی را که فقط انتظار هرج و مرج بی مغز را داشتند را هم ناامید کند.

1) Babylon’s Fall

از آنجایی که Babylon’s Fall با همکاری SquareEnix و PlatinumGames توسعه داده شد، این بازی آنلاین باید بسیار موفق می‌شد. در عوض این دو تایتان بازی‌سازی، آشفتگی غیرقابل‌باور و دیوانه‌واری را کنار هم قرار دادند. از سیستم مبارزه فاجعه بار و تکراری بازی گرفته که در 10 دقیقه خسته کننده می‌شود، تا طراحی گرافیک و دنیایی که انگار متعلق به 20 سال پیش است.

به دلیل این مسائل غیر قابل حل، سقوط Bablyon از روز اول تضمین شده بود. به دلیل شهرت غیر قابل نجات آن، هرگز به بیش از 1166 بازیکن هم‌زمان نرسید. اگر فکر می‌کنید این عدد خجالت آور به نظر می‌رسد، نسخه PC تنها دو ماه پس از انتشار دارای تنها یک بازیکن بود. Square سعی در جمع کردن این فاجعه را آپدیت‌ها داشت، ولی متأسفانه دیگر کار از کار گذشته بود.

جمع بندی

سال 2022 بدون شک شایسته تقدیر و تحسین‌های زیادی است. از آثار خارق‌العاده‌ای مانند Return to Monkey Island، Horizon Forbidden West، Sifu گرفته که در سطح انتظارات خود ظاهر شدند و شاهکارهای مدرنی مانند Elden Ring و God of War: Ragnarok که حتی از سطح انتظاراتشان نیز فراتر رفتند. با این حال نگذارید این موارد شما را گول بزند! زیرا در کنار هر بازی تحسین برانگیزی، تعدادی عنوان فاجعه بار نیز وجود دارد. برخی حتی از سطح ناامیدکننده نیز فراتر رفته و تبدیل به آثار فاجعه‌ای شدند. این موضوع منحصر به یک سبک نیز نبوده و شامل حال نقش‌آفرینی‌ها، شوترها و حتی پلتفرمرها می‌شود.

ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 موفق شدند سالی باکیفیت که از آن آثاری جاودانه به‌جامانده را تا حدودی خدشه دار کنند. البته نیازی به نگرانی نیست، زیرا با گذشت زمان، اکثر این عناوین بی ارزش فراموش شده و تنها بهترین‌ها هستند که به یاد می‌مانند. ولی تا تنور داغ است، بهتر است کمی درباره‌شان صحبت کنیم. در این لیست به تعدادی از بدترین بازی های سال 2022 پرداختیم که تمام گیمرها را ناامید کرده بودند. با این حال امکان دارد عناوینی از دستمان در رفته باشد. نظر شما چیست؟ آیا بازی ای را تجربه کرده‌اید که شایسته حضور در لیست ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 باشد؟ آن را به ما معرفی کنید.

منبع: WhatCulture

نوشته ناامیدکننده ترین بازی‌ های سال 2022 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید