اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Nightdive اعلام کرده است که در حال انجام کارهای نهایی برای ساخت نسخه ریمیک بازی System Shock (سیستم شاک) هستند و به طور رسمی تایید می‌کند که این بازی در مارس 2023 برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

استودیو Nightdive مدت‌هاست که روی بازسازی بازی System Shock کار می‌کند و پس از سال‌ها انتظار و تاخیر، اکنون فاصله زیادی تا انتشار آن نداریم. سازنده اثر، در آوریل سال گذشته تأیید کرد که نسخه بازسازی شده وارد مراحل نهایی توسعه شده است. اخیراً صفحه استیم بازی، به صورت رسمی تاریخ انتشار ریمیک بازی System Shock روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را در مارس 2023 اعلام کرده است.

بهترین بازی های اکشن پلی استیشن 4

شایان ذکر است که این بازی مورد انتظار از سال 2016 در دست ساخت قرار دارد. روند توسعه دارای یک سری اختلالات بوده و استودیو Nightdive به همین خاطر، تلاش‌ خود را برای بازگرداندن این بازی نقش آفرینی کلاسیک در سال 2018 متوقف کرده است. پس از این وقفه، توسعه‌دهندگان از همان جایی که کار را متوقف کردند، ادامه دادند و حال به نظر می‌رسد که نسخه بازسازی‌شده سال 1994 در مراحل پایانی توسعه قرار گرفته است.

توسعه‌دهنده توضیح داد که این بار دامنه و مقیاس پروژه در طول توسعه به‌طور چشمگیری تکامل یافته است. بنا به گفته‌های توسعه دهنده: «پیوستن شرکت Prime Matter به عنوان ناشر پروژه، ما را قادر می‌سازد تا روی بهبود بخش‌های گیم پلی، رفع اشکالات و پشتیبانی از شبکه محلی تمرکز کنیم. استودیو Nightdive آخرین گام‌های اصلی خود را برای انتشار بازی بر می‌دارد و همه ما به عنوان بخشی از این پروژه هستیم که من فوق العاده به آن افتخار می‌کنم. این همچنین فرصتی است تا به گذشته برگردیم و جنبه‌های مختلف بازی را که نیاز به درخشش بیشتری داشتند، بررسی کنیم.»

جزئیاتی از مزایای پیش خرید نسخه ریمیک بازی System Shock

ظاهراً، پیوستن عوامل شرکت Prime Matter به تیم سازنده، به منظور پشتیبانی از جنبه‌های مختلف بازی، کمک بسیاری در درخشش آن داشته است و اکنون پس از گذشت شش سال از توسعه بازی، نکات مثبتی در رابطه با انتشار این بازسازی حکایت می‌شود. برخی از پیشرفت‌هایی که توسعه‌دهنده در نسخه ریمیک این بازی ایجاد کرده است، عبارت‌اند: از انواع جدید دشمنان در سطح‌های بالاتر، یک نوع کاملاً جدید از دشمن، یک سیستم قطع عضو کامل، افکت‌ اسلحه‌های به‌روز شده و موارد دیگر خواهد بود.

بهترین بازی‌ های ترسناک در تمام دوران

عوامل سازنده بازسازی سیستم شاک اخیراً جزئیاتی از قسمت پیش‌خرید این بازی را اعلام کرده اند. به طوری که با پیش خرید این بازسازی برای رایانه‌های شخصی، یک محتوای اضافی با نام System Shock 2 Enhanced Edition که یکی دیگر از پروژه‌های آینده استودیو سازنده است، ارائه می‌شود. این نسخه کنترل‌های پیشرفته، پشتیبانی کامل از 4K و همکاری بخش چند نفره را فراهم می‌کند. نسخه ریمیک سیستم شاک در مارس 2023 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

نوشته نسخه ریمیک بازی System Shock به زودی منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید