اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

استودیو Luminous Productions پس از انتشار سیستم موردنیاز نسخه کامپیوتر بازی Forspoken (فوراسپوکن)، ویژگی‌های مختلف این نسخه اعم از پشتیبانی از کنترلر دوال سنس را شرح داده است.

بازی فوراسپوکن، محصول استودیو Luminous Productions، یکی از آثار مورد‌انتظار سال میلادی جاری است که به زودی منتشر خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان انتشار اثر مذکور، استودیو سازنده اطلاعات بیشتری را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. از بین این اطلاعات می‌توان به سیستم موردنیاز اشاره کرد.

حجم و سیستم مورد نیاز Forspoken + وضوح 4K

به این واسطه مشخص شده است که برای اجرای بازی Forspoken با تنظیمات Ultra، رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه، به سخت‌افزار قدرتمندی شامل 32 گیگابایت رم و کارت گرافیک GeForce RTX 4080 نیاز دارید. اما سیستم موردنیاز تنها خبری نیست که استودیو Luminous Productions برای کاربران کامپیوتر در نظر گرفته است.

نسخه کامپیوتر Forspoken از دوال شاک 4 نیز پشتیبانی می‌کند

این استودیو در ادامه ویژگی‌های اختصاصی نسخه کامپیوتر بازی Forspoken را شرح داده است. قبلا اعلام شده بود که این اثر روی ویندوز 11 دارای ویژگی DirectStorage بوده که برای استفاده از آن باید NVMe SSD در اختیار داشته باشید. همچنین بازی فوراسپوکن از AMD FSR 2.0، صدای 7.1، فناوری HDR و نمایشگر‌های فوق عریض با حداکثر نسبت تصویر 32:9 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این روی ویندوز 11 می‌توانید از Auto HDR و DRR بهره ببرید.

نسخه کامپیوتر بازی Forspoken از قفل دنوو پشتیبانی می‌کند

علاوه بر گزینه‌های مختلف برای تغییر رزولوشن و تنظیم جلوه‌های بصری در حالت‌های Low ،Standard ،High و Ultra High، برای تجربه بازی Forspoken می‌توانید از کنترلر‌های دوال شاک 4 و دوال سنس استفاده کنید. نرم‌افزار‌های DirectInput و Xinput و صفحه کلید و ماوس نیز پشتیبانی می‌شوند.

بازی فوراسپوکن در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهمن 1401) روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بازی Forspoken چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

نوشته نسخه کامپیوتر بازی Forspoken از کنترلر دوال سنس پشتیبانی می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید