اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

ایو گیلمو، مدیرعامل شرکت Ubisoft، در اظهارات اخیر خود از کارکنان خواسته که تمام انرژی را صرف کرده و نسبت به شغل خود تعهد کامل داشته باشند. حال کارکنان استودیو پاریس یوبی سافت قصد دارند به دنبال اظهارات مدیرعامل یوبی سافت و همچنین فشار کاری در مقابل دستمزد پایین، دست به اعتصاب بزنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، استودیو Ubisoft Paris به عنوان جزئی از اتحادیه کارگری Solidaires Informatique، اعلام کرده مدیرعامل یوبی سافت تقصیر مشکلات مالی اخیر شرکت را که به توقف ساخت سه پروژه معرفی‌نشده منجر شده است، به گردن کارکنان می‌اندازد. پس از آن که یوبی سافت اعلام کرد این شرکت با «چالش‌های بزرگی» مواجه است، مدیرعامل آن خواستار «انرژی و تعهد کامل کارکنان برای اطمینان از بازگشت به مسیر موفقیت» و فعالیت «تا حد امکان به صورت کارآمد و اثر‌گذار» شده است. این گفته‌های ایو گیلمو با واکنش مثبت کارکنان رو‌به‌رو نشده است.

بازی هایی که در سال 2023 ده ساله می شوند

اتحادیه کارگری Solidaires Informatique باور دارد مدیرعامل یوبی سافت با این گفته‌ها به اعضای استودیو پاریس فشار آورده، آن‌ها را سرزنش کرده و این افراد را به اضافه‌کاری و بر‌عهده گرفتن کار‌های بیشتر که به فرسودگی شغل ختم می‌شود، دعوت می‌کند. در ایمیلی که در اوایل ماه جاری ارسال شده، به کارکنان یوبی سافت گفته شد که مسئولیت انجام به موقع پروژه‌ها و مدیریت بودجه بر‌عهده آن‌ها است.

اتحادیه کارگری Solidaires Informatique در بیانیه خود نوشته است: «آقای گیلمو از کارمندانش درخواست‌های اضافه دارد، اما در مقابل آن‌ها هیچ پاداشی نمی‌دهد. آیا حقوق پرداختی یوبی سافت با نرخ بالای تورم در سال‌های اخیر مطابقت داشته است؟ آیا قانون چهار روز کار در هفته اجرا می‌شود؟ برای تیم‌هایی که از کار روی بازی‌هایی مثل Just Dance یا Mario + Rabbids خسته شده‌اند، چه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است؟»

در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت یوبی سافت، اتحادیه کارگری Solidaires Informatique درخواست افزایش فوری 10 درصد حقوق برای همه کارکنان به دلیل تورم، بهبود شرایط کاری به ویژه اجرای قانون چهار روز کار در هفته، شفافیت برنامه‌های یوبی سافت در سطح ملی و جهانی برای کارکنان و محکوم کردن سیاست‌های سوءمدیریتی که به استعفا کارمندان منجر می‌شود، را مطرح کرده است.»

آشنایی با بد دهن ترین کاراکترها در بازی های ویدیویی

اتحادیه کارگری Solidaires Informatique در بیانیه خود به سرمایه‌گذاری اخیر شرکت Tencent در یوبی سافت اشاره کرده است. در این رابطه آمده است: «با صد‌ها میلیون یورویی که از طریق شرکت تنسنت به دست آمده، کارفرما پول کافی را در اختیار دارد». اتحادیه کارگری Solidaires Informatique از کارکنان استودیو پاریس یوبی سافت خواسته که در تاریخ 27 ژانویه (7 بهمن) دست به اعتصاب بزنند.

منبع: The Gamer

نوشته کارکنان استودیو پاریس یوبی سافت درصدد اعتصاب به دلیل دستمزد پایین اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید