اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که شرکت یوبی سافت پروژه‌های خود از جمله آثار بتل رویال را لغو کرده است، زیرا آنچه که بازیکنان از آن‌ها انتظار داشتند، اتفاق نیفتاده است. این در حالی است که تاخیرهایی برای عرضه محصولات تراز اول نیز رخ داده است.

به تازگی قیمت سهام یوبی سافت به پایین‌ترین حد خود در 8 سال گذشته رسیده است و بر اساس اخبار اخیر، دلیل منطقی برای آن وجود دارد. این شرکت طی چند ماه گذشته مجموعه‌ای از بازی‌ها را لغو کرده است که بسیاری از آن‌ها هنوز معرفی نشده‌اند. در عین حال آثار اصلی آینده مانند بازی Skull and Bones، دوباره با تأخیر مواجه شده است. حتی در این میان آثار مهمی که عرضه شده‌اند، انتظارات تجاری پایینی را برای یوبی سافت رقم زده‌اند.

در حال حاظر، گزارش جدیدی از اینسایدر گیمینگ، عملکرد داخلی شرکت یوبی سافت و آنچه که منجر به تعدادی از تاخیرها و لغو آثار اخیر شده است، به روشنی بیان می‌کند. این گزارش از چندین کارمند فعلی و سابق یوبی سافت به عنوان منابع خود نام می‌برد و می‌گوید که بسیاری از آثار اعلام‌ نشده که توسط یوبی سافت لغو شده‌اند، به دلیل آن که انتظارات بازیکن را برآورده نکرده‌اند، کنار گذاشته شدند. علاوه بر این، یکی از کارفرمایان گفته است که در مقطعی، یوبی سافت «حداقل ده‌ها بازی بتل رویال» در حال توسعه داشته است، اما مشخص نیست که چه تعداد از آن‌ها هم اکنون در حال توسعه هستند و چه تعداد از آن‌ها نیز لغو شده‌اند.

بهترین بازی های بتل رویال PC

اطلاع از گرایش‌ سبک‌ها و تلاش برای سرمایه‌گذاری روی ژانرهای سودآور تجاری، به استراتژی مناسبی برای یوبی سافت در سال‌های اخیر تبدیل شده، اما همچنان این شرکت ناکام باقی مانده است. بازی بتل رویال Hyper Scape در سال 2020 عرضه شد و قبل از اینکه در سال گذشته سرور‌های آن خاموش شوند، نتوانست انتظارات را برآورده کند. در سال 2021، این شرکت همچنین از Ghost Recon Frontline، یکی دیگر از بازی‌های رایگان بتل رویال رونمایی کرد که با استقبال بسیار منفی مواجه و مدت کوتاهی پس از معرفی نیز لغو شد.

تاخیر در انتشار چندین بازی یوبی سافت

Ubisoft در حال حاضر تعدادی بازی چندنفره رقابتی دیگر نیز در دست دارد که توسعه آن‌ها تایید شده است. این آثار شامل XDefiant ،The Division Heartland و Project U می‌شود. همچنین در رابطه با تأخیرها، به نظر می‌رسد این شرکت گام‌هایی برای حرکت در جهت مثبت برداشته است. ظاهراً دلیل اصلی تاخیر در بازی‌ها که یوبی سافت در چند سال گذشته بسیار انجام داده، این بوده است که زمان بیشتری برای توسعه به آن‌ها داده شود و اطمینان حاصل کنند که این محصولات به عنوان آثار پیشرفته‌تر عرضه شوند.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که این شرکت بازی‌های زیادی در دست ساخت دارد که چندین سال تا انتشار آن‌ها باقی مانده است، در حالی که احتمال تاخیرهای بیشتری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از بازی‌های لایو سرویس معرفی‌نشده، از سال 2019 در دست ساخت بوده است، اما انتظار نمی‌رود که زودتر از سال 2025 یا 2026 منتشر شود. در همین حال، ظاهراً این شرکت پروژه‌های عمده معرفی‌نشده دیگری را نیز در دست توسعه دارد که برای سال 2027 یا بعد از آن برنامه‌ریزی شده‌اند. در مورد آینده نزدیک، یوبی سافت چندین اثر اصلی را برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی کرده است و انتظار دارد Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته باشند.

منبع: Gamingbolt

نوشته یوبی سافت در مقطعی مشغول ساخت چندین بازی بتل رویال بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید