اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

احتمال ساخت اسپین‌آف‌های بیشتری از سریال The Witcher وجود دارد

احتمال ساخت اسپین‌آف‌های بیشتری از سریال The Witcher وجود دارد

مینی سریال پیش درآمد The Witcher: Blood Origin در تعطیلات آخر هفته کریسمس منتشر شد. با این حال، به نظر می‌رسد اسپین آف های بیشتری برای سریال The Witcher در راه است. دیکلان دی بارا، شورانر سریال The Witcher: Blood Origins، از پتانسیل پروژه‌های جداگانه‌ای که در دنیای ویچر می‌گذرد، صحبت کرده است و به احتمال ساخت تعدادی اسپین آف ویچر برای شبکه نتفلیکس اشاره کرده می‌کند.

Blood Origin جدیدترین مینی سریال چهار قسمتی ویچر است که به عنوان دومین مجموعه اسپین آف دنیای ویچر پس از انیمیشن The Witcher Nightmare of the Wolf، محصول 2021، به حساب می‌آید. دی بارا با منابع فراوانی که در اختیار دارد، اخیراً به پتانسیل بالایی برای ساخت اسپین آف سریال The Witcher اشاره کرده است. او همچنین در مورد مزایای ساخت اسپین آف های مستقل مختلفی در دنیای ویچر صحبت کرده است.

دیکلان دی بارا در مصاحبه خود با رادیو تایمز توضیح داد: «آندژی ساپکوفسکی، نویسنده اصلی ویچر، پادشاه داستان‌های پایان بسته است. هر چه بیشتر از کتاب‌های او بخوانیم، تابلو فرش جهان گسترده‌تر می‌شود. بنابراین، این مزیتی برای داشتن همه این موارد بوده و ممکن است قطعه‌های مستقلی باشند، اما جنبه دیگری از این دنیا را به تصویر می‌کشند و آن را به بیرون گسترش می‌دهند. این در واقع قسمت سرگرم‌کننده آن است.»

اسپین آف های آینده سریال The Witcher

تاکنون، The Witcher طرفدران خود را از کتاب‌های ساپکوفسکی و بازی‌های ویدیویی موفقی که از آنها ساخته شده‌اند، تشکیل داده است. همان‌طور که دی بارا می‌گوید، این پروژه‌های پیش درآمد فقط قطعه‌های کوچکی از دنیای پر داستان‌ ویچر هستند. ویچر به عنوان یک فرنچایز تلویزیونی، تاکنون دو فصل موفق را در نتفلیکس پخش کرده است. هنری کویل به تازگی اعلام کرد که پس از اتمام فصل سوم سریال را ترک خواهد کرد و پس از آن لیام همسورث نقش گرالت را بر عهده خواهد گرفت. همین مسئله در بین طرفداران بحث و غوغایی را به راه انداخته است و بنابراین جلب توجه فرنچایز The Witcher فراتر از سریال اصلی در حال حاضر نکته خوبی تلقی می‌شود.

10 تفاوت اساسی سریال ویچر با بازی The Witcher 3

در حالی که همسورث به ایفای نقش گرالت ادامه خواهد داد، باید دید ویچر چقدر در این زمینه موفق عمل می‌کند. نتفلیکس همچنان قصد دارد سرمایه گذاری خود را در این فرنچایز رو به رشد، به طور پیوسته افزایش دهد. در کنار انتشار اعلامیه‌های رسمی، شایعاتی نیز منتشر می‌شود مبنی بر اینکه یک سری اسپین آف جدید روی گروهی از افراد ناسازگار و جنایتکار نیلفگاردی معروف به موش‌ها تمرکز خواهد کرد. در کتاب‌های ساپکوفسکی، موش‌ها در داستان سیری حضور دارند و او برای مدت کوتاهی به جمع آن‌ها می‌پیوندد؛ قبلاً نیز اعلام شده بود که موش‌ها واقعاً در دنیای سریال The Witcher حضور خواهند داشت.

منبع: Comicbook

نوشته احتمال ساخت اسپین‌آف‌های بیشتری از سریال The Witcher وجود دارد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.