اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اطلاعاتی تازه از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد

اطلاعاتی تازه از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد

فیلم جدید آواتار توانسته فروش بی‌نظیری در گیشه ثبت کند و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کند. موفقیت این فیلم باعث شده تا شرکت یوبی‌سافت، رویکرد متفاوتی در قبال بازی Avatar: Frontiers of Pandora اتخاذ کند. این شرکت یک متخصص درآمدزایی استخدام می‌کند تا بتواند گیم پلی را طور تغییر دهد که درآمدزایی بیشتری از بازی داشته باشد. علاوه بر آگهی استخدامی جدید، اطلاعاتی از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora هم فاش شده است.

یوبی‌سافت یک آگهی استخدامی برای جذب متخصص درآمدزایی جذب کرده است و این فرد به استودیو Massive Entertainment منتقل می‌شود و مدتی هم آموزش خواهد دید. فرد جدید همراه طراح‌های سیستم اقتصادی بازی خواهد شد تا استراتژی‌های درآمدزایی را ایجاد کند. این منجر به ایجاد فروشگاه اصلی و فروشگاه‌های فرعی برای خرید و فروش آیتم خواهد شد. تیم رابط کاربری هم با این فرد همکاری می‌کند تا همه‌چیز به‌طور مناسب طراحی شود. این نشان می‌دهد که هدف بزرگی برای درآمدزایی در بازی Avatar: Frontiers of Pandora در نظر گرفته شده است.

چرا بازی آواتار برای پلی استیشن 4 منتشر نخواهد شد؟‌

درعین‌حال یک افشاگر تازه‌کار در ردیت به جزئیات گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora پرداخته است. این فرد سابقه زیادی در حوزه افشاء اطلاعات بازی ندارد و نمی‌توان به صحبت‌های او استناد کرد. اما جزئیاتی که او مطرح می‌کند، شایان توجه است و ممکن است که صحیح از آب درآید. یوبی‌سافت تابه‌حال اطلاعات چندانی از بازی فاش نکرده و تنها یک تریلر معرفی را پخش کرده است و هنوز در مورد گیم پلی بازی چیزی نمی‌دانیم.

گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora

افشاگر جدید می‌گوید که بازخورد اولیه از بازی بسیار مثبت است و تیم سازنده در حال توسعه‌ی مکانیک تیراندازی و به اشتراک‌گذاری هستند. وی مدعی است که بازی‌کنان قادر به رام کردن موجودات مختلف موجود در سیاره پاندورا خواهند بود و از آن‌ها استفاده می‌کنند. در نهایت استودیو Massive تغییرات اسامی در رویکرد بازی‌های جهان‌باز شرکت یوبی سافت ایجاد کرده است. به‌جای آنکه یک نقشه وجود داشته باشد و علامت‌های مختلفی روی آن نمایان شود، تنها محدود مأموریت به بازی‌کننده نشان داده می‌شود و فرد باید خودش بر اساس سرنخ‌ها، مکان دقیق را پیدا کند.

بهترین بازی های جهان‌‌باز تمام دوران

نقشه کلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora هم قرار است با پیش‌روی بازی‌کننده تغییر یابد. این باعث می‌شود تا نقشه‌ی بازی از ابتدا تا آخر ثابت نباشد. چرخه شب و روز هم در نظر گرفته شده است و بازی‌کنان در هر ساعت شبانه‌روز، استراتژی متفاوتی باید اتخاذ کنند. برای نمونه موجودات پرنده نمی‌توانند در حین طوفان پرواز کنند. در آخر این اطلاعات را همچون یک شایعه بنگرید و منتظر خبرهای رسمی و جزئیات کامل باشید. بازی آواتار شرکت یوبی سافت در اواخر 2023 یا اوایل 2024 برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: Wccftech

نوشته اطلاعاتی تازه از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.