اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بازی Starfield در نیمه اول سال 2023 منتشر می‌شود

بازی Starfield در نیمه اول سال 2023 منتشر می‌شود

صفحه پشتیبانی بازی استارفیلد در وب سایت رسمی شرکت Bethesda فعال شده و در قالب آن اطلاعات مختلفی از این اثر نقش‌آفرینی فضایی ارائه شده است. یکی از مواردی که به این واسطه اعلام شده، انتشار بازی Starfield در نیمه اول سال 2023 است.

صفحه پشتیبانی بازی استارفیلد در وب سایت رسمی شرکت بتسدا، حاوی طیف گسترده‌ای از پرسش‌ها و پاسخ‌ها است. یکی از سوالات متداول درج شده در این صفحه، به تاریخ انتشار بازی Starfield ارتباط دارد. شرکت Bethesda در پاسخ به سوال مطرح شده در رابطه با زمان ارائه این اثر مورد‌انتظار نوشته است: «بازی استارفیلد در نیمه اول سال 2023 به صورت انحصاری روی ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.»

هرآنچه که در مورد بازی Starfield می‌دانیم

مدتی پیش شرکت بتسدا انتشار این محصول نقش‌آفرینی فضایی خود را به تاخیر انداخت. صفحه راهنمای بازی Starfield هیچ اشاره به تغییر تاریخ انتشار در آینده نمی‌کند. از این امر می‌توان نتیجه گرفت که این اثر قطعا در سال 2023 در دسترس کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

بازی Starfield در روز انتشار به گیم پس اضافه می‌شود

با این وجود که اشاره به بازه زمانی انتشار بازی Starfield خبر خوش‌حال‌کننده‌ای برای علاقه‌مندان است، اما عدم اعلام تاریخ دقیق از سوی بتسدا موجب ناامیدی بازیکنان بسیاری شده است. ارائه اثر مذکور در نیمه اول سال 2023 بدان معنا است که طی 6 ماه آینده مشترکین سرویس گیم پس قادر به تجربه بازی استارفیلد خواهند بود.

بازی Starfield در ابتدا قرار بود در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) منتشر شود. اما شرکت بتسدا و بخش ایکس باکس تصمیم گرفتند که انتشار این اثر را به تعویق انداخته و به سال 2023 موکول کنند. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، مدتی پیش اعلام کرد که به تعویق انداختن انتشار استارفیلد تصمیم درستی بوده است.

بهترین بازی های فضایی که باید تجربه کنید

نظر شما در مورد انتشار بازی Starfield در نیمه اول سال 2023 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

نوشته بازی Starfield در نیمه اول سال 2023 منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.