اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Old World Heroes of the Aegean برای PC

دانلود بازی Old World Heroes of the Aegean برای PC

دانلود بازی Old World Heroes of the Aegean برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک امروزه به یکی از پرطرفدارترین عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل‌ شده‌اند. این بازی‌ها تنوع خاصی داشته و با سوژه‌های متنوعی در بازه‌های زمانی مختلف ساخته می‌شوند. برخی به نبردهای آینده‌گرایانه و علمی تخیلی پرداخته، برخی دیگر هم دوران باستان را به شکلی مهیج و پرعمق برای ما بازسازی می‌کنند. بازی Old World از استودیو Mohawk Games عنوانی جدید در همین سبک بوده که نبردهای مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را در دوران باستان به خوردتان خواهد داد. به تازگی بسته الحاقی جدیدی با نام Heroes of the Aegean منتشر شده که تمدن باستانی یونان را به آن اضافه کرده است.

شما در این بازی باید امپراتوری خود را در چند نسل مختلف هدایت کنید و در نهایت میراث بزرگی در تاریخ از خود به جا بگذارید. بازی عصر امپراتوری‌های بزرگ و رهبران موفق دوران باستان را برای شما روایت خواهد کرد و مملو از لحظات پرعمق، سرگرم‌کننده و مبارزات استراتژیک و نوبتی است. هر قلمرو از 7 خانواده قدرتمند تشکیل شده که بسته به اینکه کدام را در رأس امور قرار دهید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را برای شما ارائه می‌دهند. تعاملات زیادی بین این خانواده‌ها وجود داشته و رویدادهای جذاب زیادی بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. برای مثال ازدواج بین آن‌ها و یا قرار دادن مسیر‌های تجاری در اختیارشان، می‌تواند بسیاری از جوانب فرمانروایی را تحت تأثیر قرار دهد.

گیم پلی بازی بر مبنای مبارزات نوبتی استراتژیک طراحی شده که نیروهای خود را در بلوک‌های معروف شش‌ضلعی در نقشه قرار می‌دهید و در هر نوبت، دفاع یا حمله می‌کنید. هر نیرو ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و مدیریت آن‌ها کار مهمی برای پیروزی است. علاوه بر این مدیریت منابع، پیدا کردن آن‌ها و استفاده بهینه از هر کدام از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. سبک دنیای باستانی بازی که با عناصر افسانه‌ای تلفیق شده، تجربه شما از این بازی پرمحتوای استراتژیک را به‌شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

در بسته الحاقی Heroes of the Aegean تمدن و فرهنگ جدید یونان و روایت‌ها و ماجراهای تاریخی آن‌ها به بازی اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جنگ‌های بین یونان و حکومت هخامنشی در ایران اشاره کرد. علاوه بر آن ظهور اسکندر مقدونی و سلطه او بر کل یونان نیز بخشی از روایت‌های بازی بوده که شما در آن همراه می‌شوید. نیروها و قابلیت‌های جدید در کنار بخش داستانی جذابی که روایت‌هایش بر اساس تاریخ باستان نوشته شده، تجربه این بسته الحاقی را بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Humankind و Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Old World Heroes of the Aegean برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 64 Bit
Processor: Intel i5-6400 2.7ghz or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel i5-8500 3ghz or similar
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD RX 5500-XT
DirectX: Version 12

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Old World Heroes of the Aegean برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.