اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Youropa برای PC

دانلود بازی Youropa برای PC

دانلود بازی Youropa برای کامپیوتر

ژانر پازل پلتفرمر یکی از سبک‌های کمتر شناخته شده و محبوب در صنعت گیم است. این بازی‌ها گیمر را وادار می‌کنند تا با پریدن بر روی سکوهای مختلف و استفاده از خلاقیتش، به حل معماها و پیش بردن داستان بپردازد. با اینکه این روزها تنوع آثار این سبک کم شده، ولی همواره شاهد این هستیم که برخی استودیوهای کوچک، عناوین جالبی را وارد بازار می‌کنند. یکی از بازی‌های جدید پازل پلتفرمر، از استودیوی frecle خارج شده و Youropa نام دارد و قرار است غافلگیری‌های زیادی به همراه داشته باشد.

سازندگان Youropa اعلام کرده‌اند که برای طراحی بازی خود از آثاری مانند Portal و Jet Set Radio الهام گرفته‌اند و این موضوع به خوبی در گیم پلی بازی دیده می‌شود. با این حال می‌توان ردپایی از آثار دیگر مانند The Witness و Psychonauts و کلی بازی دیگر را نیز در آن مشاهده کرد. با اینکه این بازی از عناوین دیگر الهام گرفته، ولی روح خاص خود را دارد و تا حد زیادی اورجینال است. طراحی خاص هر مرحله از بازی، شخصیت اصلی را به ابعاد و فضاهای عجیب و جالب دعوت می‌کند.

نوآوری از سر و روی Youropa می‌بارد. گرافیک بازی به صورت سه بعدی و بسیار زیبا طراحی شده و گیم پلی فیزیک محورش نیز شخصیت اصلی را از دیوارها و ابعاد متفاوت آویزان می‌کند تا به این صورت به حل پازل‌ها مشغول شود. مراحل Youropa به صورت متصل به هم بوده و هر کدام به دیگری وصل می‌شوند. این موضوع باعث شده تا شاهد یک عنوان عظیم و به هم پیوسته باشیم. اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین بازی‌های پازل و پلتفرمر سال هستید، Youropa را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Youropa عنوانی در سبک پازل پلتفرمر است. این بازی با استفاده فیزیک جالب محیط و گرافیک سه بعدی‌اش، موفق شده تا دنیایی عجیب و درگیر کننده ایجاد کند که برای ساعت‌ها می‌تواند شما را درگیر خود کند. پس اگر از سایر بازی‌های هم سبک خسته شده‌اید و به دنبال تجربه جدیدی هستید، همین حالا بدون اتلاف وقت، Youropa را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Cult of the Lamb را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Youropa برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel I5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 600 series / Radeon HD 7000 series / Intel HD 4000 series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel I7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 600 series / Radeon HD 7000 series / Intel HD 4000 series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Youropa برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.