اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

سریال The Last Of Us دارای یک نوع زامبی کاملا جدید خواهد بود

سریال The Last Of Us دارای یک نوع زامبی کاملا جدید خواهد بود

نیل دراکمن و کریگ مازین، شورانر‌های سریال لست اف اس، اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه New Yorker داشته و توضیحات مختلفی ارائه کرده‌اند. به این واسطه مشخص شده سریال The Last of Us حاوی یک نوع زامبی کاملا جدید بوده که با مشورت طراحان استودیو Naughty Dog خلق شده است.

ناتی داگ یکی از مشهور‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی بوده که تا‌کنون مجموعه‌های مختلف و متعددی را به بازار عرضه کرده است. این استودیو در سال 2013 بازی The Last of Us را منتشر کرد که از نظر بسیاری از منتقدین و بازیکنان به عنوان یکی از بهترین اثار تمام دوران شناخته می‌شود. در راستای افزایش فیلم و سریال‌های اقتباسی از بازی های ویدیویی، مدتی پیش سریال The Last of Us به صورت رسمی معرفی شد. به تازگی شورانر‌های سریال مذکور یعنی کریگ مازین (خالق سریال چرنوبیل) و نیل دراکمن (کارگردان بازی لست اف اس) مصاحبه‌ای با New Yorker داشته‌اند که در قالب آن اطلاعات مختلفی با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شده است.

چرا استودیوی ناتی داگ از پیشگامان نسل نهم بازی های ویدیویی است

در قالب این مصاحبه مشخص شده در سریال The Last of Us با نوع کاملا جدیدی از زامبی که در بازی وجود نداشته، مواجه خواهیم شد. کریگ مازین برای این امر با الکس ونگ، از طراحان استودیو Naughty Dog، مشورت کرده است. نیل دراکمن نگرانی‌هایی نسبت به زامبی جدید داشته، اما دیگر شورانر سریال لست اف اس به او اطمینان داده که «موجود جدید روی نمایشگر‌ها هیولا‌گونه ظاهر می‌شود». ظاهرا زامبی جدید سریال The Last of Us یک فرد مونث با موهای تیره که سال‌ها در زیرزمین زندگی کرده، است.

مشکلات جسمی جول در سریال The Last of Us

نیل دراکمن همچنین فاش کرده است که کاراکتر جول در سریال لست اف اس مثل بازی سر‌سخت و مقاوم نیست. در سری بازی‌های The Last of Us مشاهده می‌کنید که جول قدرت بی‌نظیری در رویارویی با هر نوع دشمنی در اختیار دارد. با این حال کریگ مازین می‌خواست که اثرات فعالیت به عنوان یک قاچاقچی و مزدور در این شخصیت دیده شود. بر این اساس در سریال The Last of Us، جول به دلیل شلیک گلوله در یک گوش کم‌شنوا بوده و از درد زانو رنج می‌برد.

مدت قسمت اول سریال The Last of Us مشخص شد

کریگ مازیک در پایان مقایسه جالبی بین کشتن دشمن‌های انسانی در بازی و سریال لست اف اس داشته است. او توضیح می‌دهد که وقتی در بازی بخش خاصی را تکرار می‌کنید، تمام دشمنانی که می‌کشید، باز‌گشته و به همان ترتیب قبلی حرکت می‌کنند. این امر موجب می‌شود که به آن‌ها به دید مانع و نه انسان نگاه کنید. شورانر سریال The Last of Us در این مورد گفته است: «تماشای مردن یک انسان حس بسیار متفاوتی نسبت به دیدن مرگ چند پیکسل دارد».

سریال لست اف اس در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش خواهد شد. نظر شما در مورد وجود یک نوع زامبی جدید در سریال The Last of Us چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا مخالف نوآوری در اقتباس تلویزیونی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

نوشته سریال The Last Of Us دارای یک نوع زامبی کاملا جدید خواهد بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.