اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شایعه: نسخه ریمیک بازی Persona 3 در حال ساخت است

شایعه: نسخه ریمیک بازی Persona 3 در حال ساخت است

بر اساس افشاگری‌های یکی از کاربران انجمن ResetEra، استودیو Atlus در حال ساخت نسخه ریمیک بازی Persona 3 (پرسونا 3) است که از نظر گرافیک و ویژگی‌ها، شبیه به بازی Persona 5 خواهد بود. این افشاگر شخصی است که در گذشته نیز هر سه بازی پرسونا را برای اضافه شدن به سرویس ایکس باکس گیم پس فاش کرده بود.

همان‌طور که مطلع هستید، بازی Persona 5 Royal اخیراً برای چندین پلتفرم دیگر عرضه شده است و آثار Persona 3 Portable و Persona 4 Golden به زودی از همین روند پیروی خواهند کرد. اما به نظر می‌رسد، احتمالا استودیو اتلوس برنامه‌های بیشتری برای این سری محبوب نقش آفرینی داشته باشد که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده‌اند.

در انجمن بازی‌های ویدیویی ResetEra، افشاگری با نام کاربری lolilolailo ادعا کرده است که استودیو اتلوس، علاوه بر پورت پرسونا 3 پورتابل، نسخه ریمیک Persona 3 را نیز در دست ساخت دارد. طبق گفته آن‌ها، بازسازی Persona 3 از نظر گرافیک و برخی ویژگی‌های گیم پلی شبیه به پرسونا 5 خواهد بود. حال، جالب اینجاست که به نظر می‌رسد تغییراتی در محتوا ایجاد شده که ممکن است بسیاری از افراد از آن راضی نباشند.

ساخت نسخه ریمستر آثار سری Persona در راه گیم پس

در حال حاظر مشخص نیست که این بازسازی چه زمانی عرضه می‌شود. Atlus اهداف آتی خود را به عنوان بخشی از برنامه‌های سال 2023 خود فاش کرده است. با این حال، Atlus همچنین اعلام کرد که چندین بازی جدید در حال توسعه هستند، اگرچه هیچ اشاره خاصی به نام و جزئیات آن‌ها نشده است. هم اکنون، قرار است بازی Persona 4: Golden به همراه Persona 3 Portable روی کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی در تاریخ 19 ژانویه (29 دی) منتشر شوند. این بازی‌ها با بهبود جلوه‌های بصری با رزولوشن بالا، بهره‌گیری از قابلیت ذخیره سریع و گزینه انتخاب سطح دشواری از ابتدای کار، دوباره منتشر خواهند شد. هر دو ریمستر در هنگام عرضه در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرند.

بهترین بازی های نقش آفرینی

Atlus اخیرا اعلام کرده که چندین معرفی جدید برای سال 2023 در نظر گرفته است، اما اینکه بازسازی پرسونا 3 در نهایت یکی از آن‌ها خواهد بود یا خیر، باید منتظر بود و دید. از سوی دیگر، طرفداران مطمئناً تمایل بسیاری برای تجربه نسخه بازسازی Persona 3 دارند. البته، بسیاری از آن‌ها نیز از این بابت متعجب هستند که Persona 6 برای چه مقطعی در نظر گرفته شده است.

منبع: Gamingbolt

نوشته شایعه: نسخه ریمیک بازی Persona 3 در حال ساخت است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.