اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

کارگردان سری The Last of Us: داستان‌های زیادی برای روایت باقی مانده است

کارگردان سری The Last of Us: داستان‌های زیادی برای روایت باقی مانده است

در روزهای اخیر نیل دراکمن، کارگردان سری بازی The Last of Us در جواب به شایعاتی که پیرامون ساخت نسخه سوم بازی لست اف اس منتشر شده بود؛ با انتشار توییتی مرموز واکنش نشان داد و تمامی این شایعات را تکذیت کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کارگردان محبوب از داستانی‌های زیادی که هنوز برای این سری باقی مانده است، صحبت می‌کند.

پیش از این نیل دراکمن، کارگردان سری The Last of Us، گفته بود که قالب کلی داستان پارت سوم بازی را نوشته است و حالا وی از پتانسیل بسیار بالای روایتی این سری بازی صحبت می‌کند. با توجه به گفته این کارگردان، احتمالا راه سری لست اف اس ادامه خواهد داشت و طرفداران در آینده شاهد چندین اثر جدید از این مجموعه خواهند بود.

نیل دراکمن، کارگردان و یکی از نویسندگان سریال The Last of Us، در حالی که تایید نمی‌کند که بازی The Last of Us Part 3 منتشر می‌شود یا خیر، در مصاحبه‌ای با Hollywood Reporter می‌گوید:«من فکر می‌کنم داستان‌های بیش‌تری برای گفتن وجود دارد». به گفته وی، طرح کلی داستان بازی لست اف اس 3 در آوریل 2021 نوشته شده است، اما در حال حاضر استودیو در حال توسعه آن نیست.

کارگردان سری The Last of Us از اعضای اصلی تیم تولید سریال اقتباسی

همچنین نیل دراکمن در خصوص سوالات پیرامون اقتباس تلویزیونی The Last of Us اعلام کرد که سریال کاملا به بازی عرضه شده در سال 2013 وفادار است و فصل اول این مجموعه به اتفاقات نسخه اول بازی اشاره دارد. احتمالا با فصل دوم شاهد اتفاقات نسخه دوم بازی باشیم. نیک آفرمن که نقش‌آفرینی شخصیت بیل را در سریال برعهده دارد، درباره این اقتباس گفت: «سریال به داستان نسخه اول بازی وفادار خواهد ماند، اما تعدادی تغییرات اساسی در نوع روایت این مجموعه وجود دارد که طرفداران را شوکه می‌کند و شاید آن‌ها را به چالش بکشد».

بازی های ترسناکی که در سال 2023 ده ساله می‌شوند

سریال لست اف اس با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی به عنوان شخصیت‌های جوئل و الی، تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO و شبکه آنلاین HBO Max پخش می‌شود. دراکمن به گفته‌های خود چنین اضافه کرد:«مردم اقتباس‌های بد را می‌بینند و به این ایده که بازی‌ها کودکانه هستند، اعتبار می‌بخشند. من این ایده را دوست دارم که کسی می تواند سریال The Last of Us  را تماشا کند و تحت تأثیر آن قرار گیرد. سپس اینگونه بگوید که این سریال براساس یک بازی ویدئویی است؟»

ساعاتی پیش نیز استودیوی Naughty Dog اعلام کرد که سری The Last of Us بیش از 37 میلیون نسخه فروش داشته است و همچنین تصویر هنری جدیدی از بازی بعدی خود را به اشتراک گذاشت. نیل دراکمن این بازی جدید را به عنوان اثری جاه‌طلبانه می‌شناسد و احتمالا در اواخر امسال اطلاعات بیش‌تری از آن را فاش خواهد کرد.

منبع: Video Games Chronicle

نوشته کارگردان سری The Last of Us: داستان‌های زیادی برای روایت باقی مانده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.