اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

یوکو تارو از معرفی بازی جدید سری Nier می‌گوید

یوکو تارو از معرفی بازی جدید سری Nier می‌گوید

یوکو تارو، کارگردان بازی Nier: Automata (نیر اتوماتا)، در مصاحبه اخیر خود گفته است که احتمال معرفی بازی جدیدی از سری Nier در هر زمانی وجود دارد.

یوکو تارو به عنوان کارگردان بازی Nier: Automata و نویسنده انیمه اقتباسی آن، جزو مرموز‌ترین افراد فعال در صنعت ویدیو گیم بوده که علاقه زیادی به طرح معما و به چالش کشیدن بازیکنان دارد. این قاعده در اپیزود تاریخچه سری نیر از پادکست Game Maker’s Notebook نیز وجود دارد. در بخشی از این اپیزود، یوکو تارو می‌گوید که «برای پول هر کاری انجام می‌دهد» و بازی بعدی سری Nier احتمالا فردا یا شاید 35 سال دیگر معرفی و منتشر می‌شود.

بهترین بازی های جهان‌‌باز تمام دوران که باید تجربه کنید

شوهی یوشیدا به عنوان مصاحبه‌کننده، از یوکو تارو می‌پرسد که آیا او در پروژه‌های فعلی خود سمت‌های پایین‌تری نسبت مدیر نوآوری ایفا خواهد کرد یا خیر. خالق سری Nier، در پاسخ می‌گوید که او شخصا پروژه‌ها را مدیریت نمی‌کند. این امر از آن جهت بوده که یوکو تارو احساس می‌کند اگر «این پیرمرد فقط به طور مبهم و کم اثر با آن‌ها ارتباط داشته باشد»، بازی‌ها ممکن است بهتر از آب در بیایند. از بین آثاری که اخیرا یوکو تارو در ساخت آن‌ها نقش داشته می‌توان به سری Voice of Cards اشاره کرد.

سری Nier مملو از راز و رمزهای مختلف است

به مانند هر کاری که یوکو تارو انجام می‌دهد، گفته‌های او در اینجا مرموز و مبهم باقی مانده‌اند. این امر از فردی که در تمامی حضور‌های عمومی خود ماسک به صورت دارد، چندان غیر‌منتظره و عجیب نیست. شخصیت یوکو تارو با سری Nier که به دلیل داستان‌های پیچیده، معما‌های گونا‌گون و راز‌های فراوانش شناخته می‌شود، مطابقت کامل دارد.

در سال 2021، لنس مک‌دونالد، هکر مشهور، کد تقلبی را پیدا کرد که به کمک آن‌ می‌توانید پایان بازی Nier: Automata را مشاهده کنید. این کد تقلب برای سال‌ها پنهان مانده بود. همچنین سال گذشته برخی از ماد‌ساز‌های خلاق بازی Nier: Automata، توانستند بازیکنان را متقاعد کنند که فردی به صورت تصادفی یک منطقه مخفی را در بازی کشف کرده است.

بهترین بازی های اکشن تمام دوران که باید تجربه کنید

آیا چشم انتظار معرفی بازی جدیدی از سری Nier هستید؟ آیا شاهد دنباله نیر اتوماتا خواهیم بود؟ به نظر شما این اثر چه زمانی معرفی و دارای چه ویژگی‌هایی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

نوشته یوکو تارو از معرفی بازی جدید سری Nier می‌گوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.